recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hakkende billede ved optagelser..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hakkende billede ved optagelser..

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af cmax cmax skrev:

Oprindeligt skrevet af avh avh skrev:

Når der er et problem med kanaler på de højere frekvenser, kan det klares med en antenneforstærker med tilt, dvs. den forstærker de højeste frekvenser mest.

Optimalt vil jeg mene det bedste resultat opnås med en antenneforstærker som har nok udgange, så man ikke behøver yderlig at opdele signalet.

Tak for dit indspark - men jeg har allerede en antenneforstærker (Sandberg) tilknyttet, så det er ikke der mit problem ligger.

Det tror jeg nu heller ikke, hvis det f.eks kan afspilles uden problemer andre steder. Så må det da alt andet lige være under afspilningen og ikke optagelsen det her problem opstår.

Skriv lidt mere om, hvad du bruger til afspilning. Software, hardware osv.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu