recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hakkende billede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethakkende billede

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kkt21 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: hakkende billede
    Sendt: 15-Juni-2007 kl. 18:55
har lige set på lg 37lf65 i fona, men syntes at billedet hakkede en del i det, jeg tror det var dvd dser kørte på det. Et samsun r87 som stod ved siden af kørte meget mere flydende hvad kan det skylder og er det bedre på plasma fx. den populære px70?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2007 kl. 19:11

Oprindeligt skrevet af kkt21 kkt21 skrev:

har lige set på lg 37lf65 i fona, men syntes at billedet hakkede en del i det, jeg tror det var dvd dser kørte på det. Et samsun r87 som stod ved siden af kørte meget mere flydende hvad kan det skylder og er det bedre på plasma fx. den populære px70?

Prøv læs denne blog den giver dig måske svar på en del af dine spørgsmål, og vil du undgå den hakken så skal du stile efter et tv der understøtter 24 fps og have feks en blue ray afspiller som kan afspille det korrekte signal i 24 fps.

og var der forskel i størrelsen på tverne? for jo større skærm jo mere kan det osse hakke... men kvaliteten af skærmens indbyggede scaler spiller naturligvis også ind, så derfor kan der nok være forskel fra mærke til mærke

Redigeret af rhsin - 15-Juni-2007 kl. 19:15
Mvh

René
Til top
Container Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Maj-2007
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2007 kl. 21:25
Er der så en der kan forklare de grynede billede man ser på nogle LCD TV..

- er det dårlig indstilling fra forhandlerens side?
- er der simpelhen noget galt med TVet?

Jeg hvar nede i en Radio/TV (Expert) forhandler for at kigge på LCD/Plasma i levende live. Der var to LCD tv tilsat en DVD afspiller ver hvor den ene viste the Prestige og den anden viste X-men. Billedet virkede meget forstyrret på begge LCT display... grynet... på X-men var det som om at nogle af pixlesne forblev den farve som de var 1 sekund før, men ikke skulle være
TV: Panasonic TH-42PX70EA
DVD: Panasonic DVD-S53EG-K
Konsol: Wii
Forstærker: Beocenter 3500
Til top
Container Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Maj-2007
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2007 kl. 15:06
er der ingen der kan give en forklaring?
TV: Panasonic TH-42PX70EA
DVD: Panasonic DVD-S53EG-K
Konsol: Wii
Forstærker: Beocenter 3500
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu