recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hakkende panorering på Pana G10?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHakkende panorering på Pana G10?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12499
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2009 kl. 10:04
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

men kan ikke huske hvad problemet er med plasma rent studie/redigeringsmæssigt.

De er for store

Sådan en 'rigtig' film sidder man jo ikke bare og 'redigerer' på én skærm. Klipning kan sagtens foregå på en computer med LCD skærm, mens man så bruger en 14-20" CRT monitor der koster 150k til colorgrading. Det endelige resultat tjekker man så eventuelt på en Samsung SPA-800, eller et andet referencedisplay.
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2009 kl. 10:56

Jeg har et "forældet" JVC AV-32H50SU 100Hz CRT tv fra 2006. Pris: 3900 kr. i 2006.  

Billedindstilling: Normal. Kontrast: en tand til venstre for midten. Lys: En tand til venstre for midten. Skarphed: Lige i midten. Farve: tre til højre fra bunden, altså ikke fra midten af, men laaangt til venstre for midten! Farvetemperetur: Varm. Støjreduktion: Minimal. Signal: Analog YouSee kabel. Afstand mellem mine øjne og tvet: circa 2.4 meter.  Resultat: knivskarpe, flotte naturlige billeder. Prøv at gøre det samme med et LCD tv i samme prisklasse!

Jeg ville kun bytte mit CRT tv med et LCD tv til 10.000 kr, for at sælge LCD tvet med gevindst, men ikke for at bruge det til at se tv med...

(Genskin har jeg kureret med møklægninggardiner, så der kun kommer daglys fra mit køkken, når jeg ser tv om dagen).

Jeg glæder mig til mit næste tv, som bliver et Panasonic V10 PLASMA eller et Samsung PLASMA! Samtidigt skifter jeg så til digitalt signal. Jeg ville ikke købe et LCD, og det har jeg så bare mine grunde til...

At plasma-teknologien skulle være "forældet", er en gang vås, da også plasma tv jo er blevet gevaldigt forbedret igennem årene. At kalde noget, som konstant bliver videreudviklet og forbedret, for forældet, er slet og ret forkert.

Redigeret af Firebird - 04-Maj-2009 kl. 11:16
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu