|
Hakkende stream på LAN |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så prøvede jeg at nedgradere til firmware 3.x - fandt flere steder folk, der brokkede sig over firmware 4.x.
Det startede så lige med at gøre min NAS helt umulig at tilgå, men efter lidt sved på panden og diverse resets fik jeg liv i den igen. Desværre hjalp det ikke på nethastigheden. Er det gigabit med auto neg., så fungerer 100 Mbit ikke specielt godt på download (85 i upload, 20 (ustabilt) i download). Slår jeg gigabit fra på NAS'en (stadig med auto neg på), så kører jeg igen 92/92 stabilt - så det holder jeg den på nu. Jeg må nok hellere få sat penge af til en ny NAS. |
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Synology nas er det bedste som jeg har prøvet.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |