recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hakkende stream på LAN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hakkende stream på LAN

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andefeldt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 10:02
Så prøvede jeg at nedgradere til firmware 3.x - fandt flere steder folk, der brokkede sig over firmware 4.x.

Det startede så lige med at gøre min NAS helt umulig at tilgå, men efter lidt sved på panden og diverse resets fik jeg liv i den igen. Desværre hjalp det ikke på nethastigheden. Er det gigabit med auto neg., så fungerer 100 Mbit ikke specielt godt på download (85 i upload, 20 (ustabilt) i download). Slår jeg gigabit fra på NAS'en (stadig med auto neg på), så kører jeg igen 92/92 stabilt - så det holder jeg den på nu.

Jeg må nok hellere få sat penge af til en ny NAS.
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 11:05
Synology nas er det bedste som jeg har prøvet.
//Guldhammer
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu