|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Solermo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 20-April-2007 kl. 18:06 |
Jeg har et x-one medie center, og fik et scart kabel med til det da, jeg købte det.. har dog udskiftet scart kablet med et almindeligt monitor kabel VGA.. det har haft en rigtig stor betydning på billedet, kvaliteten er blevet meget bedre. Kunne ikke bruge HDMI da mit Samsung tv går i sort så... det står der os i tv'ets manual at det ikke kan tilsluttes sådan. Men problemet ligger i, at når jeg prøver at afspille dvd'er på medie centeret så hakker det i billederne, og lyden lyder os helt forfærdeligt. Det duer fint, hvis jeg tilslutter mit scart kabel igen, men så kan jeg ikke tyde ordentligt hvad der står hvis jeg fx. er på nettet og surfe.. Kan ikke helt forstå lyden hakker i det, da det jo ikke har noget med skærmkablet at gøre..? Nogen der kender problemet.? eller har forslag til en løsning.? |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Måske en dårlig codec- Prøv Nvidia PureVideo
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Solermo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Kan Nvidia Codec bruges når det ikke er det graffikkort der sidder i.? er bare et almideligt integreret graffikkort... Kan bare ikke forstå hvorfor den ikke viser problemet over scart stikket så...? det burde jo være det samme, eller tager jeg fejl da.? |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Nvidia Pure Video Decoderen kan godt benyttes med anndre grafikkort. Der er en gratis testversion man kan hente her. Jeg ville i hvertfald prøve. Du kan jo altid rulle tilbage |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |