|
Halogenpære |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja det bliver jo 10-vis af kroner på årsbasis |
|||
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Rolig nu...... prøv igen Bond Redigeret af bbond - 30-Januar-2022 kl. 18:26 |
|||
Guld medlem
Super bruger Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 253 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
https://bangolufsenassistentgohe.blob.core.windows.net/manuals/APPS_AND_ACCESSORIES/LIGHT_CONTROL_2/LC_2_Danish.pdf
Her er link der virker - skulle være https: ikke http: :)
|
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad med at købe en Phillips Hue pære med dimmer.
Den kan så ikke styres fra B&O fjernbetjeningen. Ikea og andre alternativer findes også.
Redigeret af Mufti - 31-Januar-2022 kl. 07:33 |
|||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ved godt, at LED har et meget mindre strømforbrug end glødepærer og halogen, det er hvad det er.
Grunden til at jeg har startet den her tråd, er at jeg har 6 LC2 i min stue med 9 forskellige lampesteder programmeret. Det er så dejligt nemt og hurtigt at tænde lyset i stuen med beo4 og vil gerne fortsætte med den løsning. Et skift til en ny og mere moderne løsning orker jeg ikke så jeg skal til at bruge en app eller siri til at tænde præcis det lys jeg ønsker, og hun fatter aldrig hvad jeg siger.
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
floe
Bruger Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så skal du nok regne igen. Med en difference på 35W og med forudsætningen at den lyser 5 timer om dagen, og en kWh-pris på 2.4 kr... 35 / 1000 *5 * 365 = 153,3 kr på årsbasis. Hvis man så har den samme tilgang til resten af husets lys og elartikler, så kan man jo få lov at lægge ekstra mange penge hos sit elselskab
|
|||
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270 Theta DSPro Prime |
|||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og han har 9 lampesteder.
|
|||
Mvh Jesper
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4830 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du er vist mere grøn end dit elforbrug
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det bestemmer du naturligvis selv. Dit spørgsmål omkring industribrug. Da jeg arbejdede hos elektriker for mange år siden brugte man også betegnelsen. Det betød bare at pære var mere robust og kunne tåle mere volt. På byggepladser og ligende kunne strømmen godt peake lidt en gang i mellem. Sådanne pærer kunne sagtens bruges andre steder.
|
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |