|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() Sendt: 05-August-2011 kl. 22:06 |
Nå er nogen der ved om jeg kan "resette" mit SSD drev, så jeg kan få alle min MB/GB tilbage? Eller skal jeg vente på en firmware rettelse, eller prøve at ringe til Intel på mandag? Har kun haft drevet i 3 uger. Men ville meget gerne hurtig op at køre igen
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Så vidt jeg ved er der ikke frigivet nogen løsning på problemet endnu.
Følgende tråde på Intel Community Forum omhandler problemet, og jeg holder selv øje med disse fordi vi har en pc med en Intel 320 SSD (som ikke har fejlet). Det ser ud til at man kan få SSD'en tilbage til fuld størrelse ved at lave en "secure erase" med de rette værktøjer; indholdet på SSD vil dog være slettet efter denne manøvre. SSD power loss report updatesUpdate on "Bad Context 13x Error" |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
Jeg må prøve at lave en secure erase og se om jeg kan få lidt liv i den. Har accepteret at dataene er gået tabt, men har en backup far dagen inden jeg kan køre ind. Så det går nu nok! Har prøvet at hente 2 programmer ned til Secure erase, det ene er DOS baseret, (duer ikke da SSD disken er forbundet via USB som ekstern lige nu) Det andet fandt kun nogle af mine netværksdrev den ville kunne slette. Har du set en guide eller lignende? |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Der er vistnok guides i en af de to tråde på Intel forums, som jeg linkede til tidligere. EDIT: Det er Parted Magic (ikke GParted), som kan bruges til secure erase. Redigeret af DrageMester - 07-August-2011 kl. 21:24 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
![]() |
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |