|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
krede21 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 04-Maj-2009 kl. 21:09 |
Jeg skal ud og investere i et "nummer 2" fjernsyn til soveværelset.
Efter gentagne søgninger, kan jeg se at det er et spørgsmål som er stillet rigtig mange gange, og jer garvede er efterhånden nok ved at være trætte af at svare på det. Derfor er det fleste svar også ved at være lidt halvgamle - så jeg tænkte om vi ikke lige kunne få et up-to-date svar? Så laver jeg lige nogle "tags" så denne tråd gerne skulle dukke frem i søgeresultaterne :-) I stuen står et PX80 (så jeg har da lidt god smag ;-) ) - men kravet til den nye skærm er at den er flad - så den kan hænges op på væggen - og billig - så jeg snart får råd til at købe noget lyd til stuen... Pris-nivauet er ca. 3000-3500, str. min. 26". Er det så stadig Viewpia man skal gå efter? ;-) Nå ja - der kommer et analogt signal ud fra væggen - yousee kabel - hvis jeg finder en skærm med DVB-C kunne det evt. være at jeg ville få fat i et kort, så det kunne blive digitalt istedet.. Tags: TV, fjernsyn, fladskærm, soveværelse, værelse, ekstra, nummer 2, billig |
|
![]() |
|
truehorses ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
truehorses
LG50PS7000 |
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
Hvorfor ikke købe et PX80 til soveværelset (eller i vores tilfælde kontoret) - det er, som du forhåbentlig vil give mig ret i, et rigtigt godt TV. Der er vel ingen grund til at spare en 1000 krone for så senere at ærgre sig over at blive forvist af konen til soveværelset for at se fodbold Vi har selv PZ85 i stuen og jeg kan ikke se forskel på alm. SD signal i forhold til PX80! |
|
![]() |
|
krede21 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Er der nogen tuner i? Synes ikke lige det så såen ud nemlig.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |