|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
hamse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2007 Status: Offline Point: 198 |
![]() |
|
Leger dog stadig med opsætningen af dem da ikke kan finde ud af hvad der lyder best mht. instilling a tweeter og bas samt basplugs... for mange muligheder
![]() |
||
Samsung M86
Anthem MRX-500 XTZ 99.36 XTZ 99.25 Jamo E6 Sur XTZ 99W12.16 Yousee Hd-box |
||
![]() |
||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
|
argh
![]() ![]() jeg har aldrig hørt de højtaler, men jeg har hørt meget godt om dem, hvilket prisleje ligger de i ?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
99.36 modellen koster ca. 3.300,- stk. Ved ikke i landet hvor du bor, men DansTv på Amager forhandler flere af XTZ modellerne. Så hvis du har mulighed så smut forbi og lyt til dem. |
||
Samsung M86
||
![]() |
||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
|
det var da ikke galt for et sæt ![]() - jeg bor i jylland så det sker nok ikke lige hehe
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej det er ret billigt
![]() De er helt klart en lytter værd hvis du er på jagt efter nye højtalere |
||
Samsung M86
||
![]() |
||
![]() |
|
nej det er jeg ikke, jeg er glad for mine
![]() jeg har bare bemærket at der er rigtig mange som har dem :) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så har jeg fået leget lidt med min EyeOne Meter og lavet en kalibrering af min projektor...
Jeg fulgte denne guide. Målingerne er fra projektorens "natural" mode... Et par grafer: RGB Levels: - Stiplet linje er før kalibrering. ![]() Gamma Levels: - Gul linje er gamma - Grøn er for grøn gamma osv. ![]() Det er første gang jeg prøver dette, så jeg ved ikke om graferne giver den store mening. Feedback er meget velkommen. |
||
Samsung M86
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |