|
Han Solo 4K |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
flbs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2018 kl. 20:51 |
||
Har
ellers regnet med at skulle købe Han Solo i 4K, da vi ikke fik den set i
biografen. Jeg kan så se at der ikke er danske undertekster på, mens der både er
Norsk og Svensk. Det er i den grad at nedgøre danske kunder, så jeg holder mig
langt fra filmen. Man
sjofler i den grad danske kunder, så jeg kan kun opfordre til at boykotte
filmen. |
|||
![]() |
|||
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Slap af. Det er import udgaven du har kigget på.
Kig på Elgiganten.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||
Slap selv af. De titler, som Disney/Marvel har udgiver i 4k, er ingen af dem Med DK tekst. Totalt irriterende.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
||
Okay lad os alle boykotte Han Solo filmen så.
Hvilke titler kan ikke fåes med DK tekst siden der bliver opfordret til boykot?
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||
Jeg har ikke brug for at boykotte den. Blandt andet har den nyeste Star Wars og Guardians of the galaxy heller ikke DK tekst på 4K udgaven.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
||
nix. Jeg nægter at boycotte Star wars film
Og skal have den i 4k
|
|||
![]() |
|||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
Den kommer heldigvis også med danske tekster i 4k.
|
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
||
Link?
|
|||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
||
Jeg har også forudbestilt den, men jeg køber ikke film uden danske undertekster (og da slet ikke til den pris)
Hvis nu bare man kunne se bagsiden med oplysninger om lyd og undertekster? Et minut senere... Den engelske udgave har norske og svenske undertekster, men ikke danske Det er nok også den danske udgivelse Find den på amazon.co.uk, har af en eller anden grund problemer med at indsætte link Redigeret af jake51 - 12-September-2018 kl. 09:03 |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
||
Det gælder muligvis kun for BD-udgaven
|
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |