recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - handbrake - hvilken indstilling top kvali MTS>Imov
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

handbrake - hvilken indstilling top kvali MTS>Imov

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmuskk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Marts-2008
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuskk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: handbrake - hvilken indstilling top kvali MTS>Imov
    Sendt: 07-Februar-2013 kl. 20:05
Hej, her kommer først lige baggrunden for mit spørgsmål (som står nedenfor med fed)
Jeg kæmper for at komme til at redigere video optaget med mit panasonic hcd - hc900 i imovie. 
MTS-filerne er ikke mulige at importere direkte til imovie, og jeg konverterer dem derfor. 

Har forsøgt med programmet remux...  mk4 filer herfra kunne importeres til imovie, men i processen forsvandt den ene lydkanal. 

Nu benytter jeg handbrake hvorfra mp4 filerne kan importeres. Men jeg kan ikke finde rundt i lydfilerne. 

Hvordan indstiller jeg handbrake til at lave mp4(eller et andet imovie-venlig-format) med højst mulige kvalitet???

TAK Smile
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af rasmuskk rasmuskk skrev:

Hej, her kommer først lige baggrunden for mit spørgsmål (som står nedenfor med fed)
Jeg kæmper for at komme til at redigere video optaget med mit panasonic hcd - hc900 i imovie. 
MTS-filerne er ikke mulige at importere direkte til imovie, og jeg konverterer dem derfor. 

Har forsøgt med programmet remux...  mk4 filer herfra kunne importeres til imovie, men i processen forsvandt den ene lydkanal. 

Nu benytter jeg handbrake hvorfra mp4 filerne kan importeres. Men jeg kan ikke finde rundt i lydfilerne. 

Hvordan indstiller jeg handbrake til at lave mp4(eller et andet imovie-venlig-format) med højst mulige kvalitet???

TAK Smile
Du skulle gerne kunne arbejde med de filer direkte iMovie, men du kan ikke importere dem direkte fra kameraet. Det du skal er, at kopiere mappen til din disk først, og herefter importere dem i iMovie. Navigere i iMovie, file , import til mappen du har kopieret over fra dit sd kort.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 12:22
vi har importeret .mts filer direkte fra mit canon hfs 11 kamera i den nyeste imovie, så det kan man godt i den konstellation, og iøvrigt arbejde med filerne.. redigere osv.. også ved prouktion laver den .mov filer så måske du skal kigge på hvilken version imovie du bruger??

Redigeret af rhsin - 08-Februar-2013 kl. 12:23
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu