Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
svsommer
Guld medlem
Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
|
Sendt: 17-Februar-2008 kl. 18:59 |
Hvad gør jeg så nu
min bank er også igang med at behandle sagen.
har selv mest lyst til at starte en sag her også.
|
Mvh Svsommer
|
 |
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
|
Sendt: 17-Februar-2008 kl. 19:13 |
svsommer skrev:
Hvad gør jeg så nu
min bank er også igang med at behandle sagen.
har selv mest lyst til at starte en sag her også. | PayPal giver dig 45 dages klagefrist fra transaktionen er udført, så du har nogle dage endnu.. men hvis banken ikke kan trække dem tilbage fra paypal, så bør du starte sagen hos Paypal. Måske skulle du ringe til din lokale bank og høre om de kan rådgive om der er behov for at du selv skal rejse sag med paypal også, da banken måske er lidt uden kræfter i sagen.
|
 |
Sylvest
Guld medlem
Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 894
|
Sendt: 17-Februar-2008 kl. 19:22 |
Ja, få en status fra din bank i morgen, og hvis ikke du er tryg ved det svar du får, så start sagen hos Paypal.
Bare lige for en god ordens skyld så har du specifikt bedt det tyske firma om at betale pengene tilbage? Det kan jeg nemlig ikke læse fra dine indlæg, jeg kan kun se, at du har rykket for en leveringsdato og gået til din bank for at trække pengene tilbage.
For hvis ikke firmaet har fået en direkte annullering, så kan det måske også forklare sagsforløbet. Vi må nemlig formode, at pengene nu står på firmaets konto i Tyskland og der bliver de jo ikke hævet uden , at det tyske firma giver sin accept, og de er måske forvirrede over ikke at have fået en annullering, men kun nogle rykkere for leveringsdato? Men når det så er sagt, så burde de selvfølgelig have kontaktet dig.
|
 |
svsommer
Guld medlem
|
Sendt: 17-Februar-2008 kl. 19:35 |
ja det kan godt være jeg har været en tand for hurtig.
men hvorfor skulle de besvar min annullering når de ikke besvare min forespørgelse?
og hvis de er forvirret hvorfor sender de så ikke en mail til mig?
men for en god orden skyld sender jeg en mail til dem nu at jeg vil annullere min ordre.
|
Mvh Svsommer
|
 |
bruger udmeldt 5
--
|
Sendt: 17-Februar-2008 kl. 19:41 |
svsommer skrev:
ja det kan godt være jeg har været en tand for hurtig.
men hvorfor skulle de besvar min annullering når de ikke besvare min forespørgelse?
og hvis de er forvirret hvorfor sender de så ikke en mail til mig?
men for en god orden skyld sender jeg en mail til dem nu at jeg vil annullere min ordre.
| Hmm,
- Du annullerer ordre hos dem hvor du har købt varen. - Du informerer om at der tages kontakt til Paypal hvis de ikke laver en "refund" af hele beløbet. - Du venter 3-4 dage - Du kontakter Paypal og ser hvad sådanne en henvendelse kan betyde og hvorledes de egentlig hjælper.. Det kunne være spændende at høre hvorledes de hjælper folk i sådanne en situation. - Du checker også banken, og hører om dette omkring paypal er korrekt..
Så er du vist dækket ind, og har forespurgt..
|
 |
svsommer
Guld medlem
|
Sendt: 17-Februar-2008 kl. 19:49 |
Hej pendec dit svar kom en anelse for sent.
annullering er send hvor jeg ønsker mine penge retur
|
Mvh Svsommer
|
 |
bruger udmeldt 5
--
|
Sendt: 17-Februar-2008 kl. 20:23 |
vel, det går nok..
Vi må hjælpe hinanden når man kan... Jeg håber du finder noget positivt i dette, så kan du evt opdatere her, når "sagen" er løst .
|
 |
svsommer
Guld medlem
|
Sendt: 18-Februar-2008 kl. 16:45 |
nu kan jeg se de har fået de vare på lager
men stavik ingen svar fra Satport24.de
|
Mvh Svsommer
|
 |
svsommer
Guld medlem
|
Sendt: 21-Februar-2008 kl. 16:57 |
stavik ingen svar fra Satport24.de men
har talt med banken.
jeg kan få penge med det samme og de har aldrig været ude for noget problem med sådan en sag.
så nu skal jeg bare finde et troværdigt firma hvor jeg kan købe et T-rex modul og cas interface
Redigeret af svsommer - 21-Februar-2008 kl. 17:03
|
Mvh Svsommer
|
 |
bruger udmeldt 5
--
|
Sendt: 21-Februar-2008 kl. 17:37 |
svsommer skrev:
stavik ingen svar fra Satport24.de men
har talt med banken.
jeg kan få penge med det samme og de har aldrig været ude for noget problem med sådan en sag.
så nu skal jeg bare finde et troværdigt firma hvor jeg kan købe et T-rex modul og cas interface | Det var godt det bliver løst.. så Paypal er ikke et problem alligevel? Og så er det lidt surt, for nu får jeg min nye satboks imorgen, og så skal jeg måske alligevel bruge min Trex model, ellers kunne du have fået det for en go' pris...
|
 |
svsommer
Guld medlem
|
Sendt: 21-Februar-2008 kl. 17:44 |
Hej pendec
hvilken cas interface bruger du?
|
Mvh Svsommer
|
 |
bruger udmeldt 5
--
|
Sendt: 21-Februar-2008 kl. 17:50 |
svsommer skrev:
Hej pendec
hvilken cas interface bruger du? | CAS3 tror jeg.. stor firkantet usb boks, som har et JTAG interface med til sådanne bokse.. Der kan sættes cam og kort i.
|
 |