|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Behøver slet ikke at kikke. |
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
så gør jeg det for min bank dame siger det er visa der har et problem hvis noget går galt
![]() |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
dvbshop.net hvorfor sender de ikke mine vare |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
mail fra satport24 Hallo Der Status Ihrer Bestellung wurde geändert. Bestelldatum: Montag, 28. Januar 2008
jeg føler mig god nok lidt til grin Redigeret af svsommer - 25-Februar-2008 kl. 18:22 |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Hvad? så er den på vej nu? det er da surt, når pengene er forsøgt tilbage kaldt.
|
|
![]() |
|
![]() |
ja og varne er bestilt andet sted
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jamen har du ikke fået dine penge igen? Så afviser du bare modtagelsen fra satport24.de |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
bank damen sage jeg kunne fådem meddetsammen hvis jeg ville men det nemmeste var at jeg venter til de kommer fra pbs
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
så er min pakke kommet fra dvbshop.net men jeg kan S... ikke få det til at virke |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
Så alt virker og PBS har tilbageført mine penge |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Lige for at få det hele afklaret: Du har fået dine penge tilbage fra satport24.de (uden at varen er blevet leveret?) og du har fået og betalt for den vare du har nu hos dvbshop.net? Redigeret af Sandal - 12-Marts-2008 kl. 19:33 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |