recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har Canal Digital fået hedeslag ?!!!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHar Canal Digital fået hedeslag ?!!!!!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2009 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af Interdictor Interdictor skrev:

Tydeligvis idioter og retarderede fjolser i CD, som ikke kan se det indlysende: Vi er ret mange som har købt HD plasma/LCD. og venter på KVALITETS kanaler

Eller tydeligvis en kunde som ikke har styr på tingene, og intetvidende tror man kan få bonus pakken til 40kr, og så slippe for "normal" pakken.

Tror nok ikke CD har et problem, derimod din tankegang, som bør justeres lidt.

Du finder vist ingen som helst firmaer som sælger sine bonus pakker alene, uden nogen form for ekstrabetaling eller fast abbo aftaler inkludereret som alligevel giver dem et fast indkomst.
har du set nogle mobil tilbud hvor udbyder giver dig en nokia E97 til 1kr og de vil slet ikke have dig på et fast abbo?
eller andre?

Din fornemmelse for "bonus" er vist ønske tænkning, og den finder du ikke inden for rækkevidde.

Bare se panasonic købere, de køber "kvalitet"s billed, men er ligeglad med det ydre, og kompenserer dermed for at bonusen er god billed kvalitet.
Det siger mig at du ikke ønsker kvalitet men derimod bare ønsker det billigt. (sig mig gerne imod, det vil pana ejere brokke sig over)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu