|
Har det her tv CI+ - Opdateret med lidt spørgsmål |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så, nu er det bestilt.
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Og nu er det ankommet og stillet op.
Må jeg godt stille det på billedindstillingen på Dynamisk eller er det for risikabelt MHT burn-in. Fra fabrikken står det på Normal, jeg synes bare billedet er pænere i Dynamisk. I Normal står kontrasten til 30. Dynamisk betyder vel, at TV'et regulerer kontrasten efter lyset i rummet.
Lækkert tv ellers. Der skal ikke spilles på det, har ingen spillemaskine, men vi ser da TV2 noget tid af gangen. Er opmærksom på ikke at se det mere end et par timer af gangen.
I Dynamisk sker der vel også det, at når det er mørkt udenfor, så er kontrasten ikke faretruende høj.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
et plasma tv skal aldrig stå i Dynamisk ukorret billede fare for burn in og bruger mere strøm
|
|
![]() |
|
OK
|
|
![]() |
|
Jeg spørger fordi, i dagslyset er billedet mat, mens det er super om aftenen. Jeg prøvede at indstille til Dynamisk, hvorved billedet blev pænere i dagslys, har ikke prøvet med Dynamisk om aftenen. Der bliver måske for meget Pang over det så. Det står på Normal igen.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Om dagen i stærkt solskin skal billedet se mat ud. Det gør det også på et LCD TV. Du får burn-in med så kraftig en indstilling
|
|
![]() |
|
Godt så.
|
|
![]() |
|
Undskyld jeg hiver denne tråd frem. Jeg vil bare lige sige, at her til aften prøvede jeg lige at sætte Pana'en på billedindstillingen Dynamisk, og bare rolig, jeg kan godt se, at sådan skal billedet ikke se ud
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |