recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har det her tv CI+ - Opdateret med lidt spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Har det her tv CI+ - Opdateret med lidt spørgsmål

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 16:53
Så, nu er det bestilt.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 15:01
Og nu er det ankommet og stillet op.
Må jeg godt stille det på billedindstillingen på Dynamisk eller er det for risikabelt MHT burn-in. Fra fabrikken står det på Normal, jeg synes bare billedet er pænere i Dynamisk. I Normal står kontrasten til 30. Dynamisk betyder vel, at TV'et regulerer kontrasten efter lyset i rummet.
Lækkert tv ellers. Der skal ikke spilles på det, har ingen spillemaskine, men vi ser da TV2 noget tid af gangen. Er opmærksom på ikke at se det mere end et par timer af gangen.
I Dynamisk sker der vel også det, at når det er mørkt udenfor, så er kontrasten ikke faretruende høj.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 18:59
et plasma tv skal aldrig stå i Dynamisk ukorret billede fare for burn in og bruger mere strøm
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 10:34
OK
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 11:48
Jeg spørger fordi, i dagslyset er billedet mat, mens det er super om aftenen. Jeg prøvede at indstille til Dynamisk, hvorved billedet blev pænere i dagslys, har ikke prøvet med Dynamisk om aftenen. Der bliver måske for meget Pang over det så. Det står på Normal igen.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 12:00
Om dagen i stærkt solskin skal billedet se mat ud. Det gør det også på et LCD TV. Du får burn-in med så kraftig en indstilling
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 12:46
Godt så.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 20:26
Undskyld jeg hiver denne tråd frem. Jeg vil bare lige sige, at her til aften prøvede jeg lige at sætte Pana'en på billedindstillingen Dynamisk, og bare rolig, jeg kan godt se, at sådan skal billedet ikke se ud LOL.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu