|
Har du hørt B&O Beoplay H6 ?? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne vel tyde på, at B&O er faldet i generationskløften, med en fod i hver lejr. En hovedtelefon den ældre generation genkender, og medier samt afspiller de unge kan relatere til.
Som at lave spejlæg uden en stegepande.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Dette "headset" er helt sikkert målrettet Iphone generationen. Der er jo microfon og styring til det inkluderet til hovedtelefonerne. Med Play serien har de fokus på dette segment, og jeg mener bestemt ikke at de har ramt forkert. At en anden generation også er opmærksomme på disse hovedtelefoner er jo kun positivt, men gør dem ikke til målgruppen. At Kampus mener at der skal være koblet en CD-afspiller til et BEOPLAY produkt, viser kun hvor lidt kendskab der er til dette nye brand.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Tager du ikke fejl af H3 og H6 ![]() Edit: Næh du har ret, der er mic i H6
![]() ![]() Redigeret af Hother - 07-Maj-2013 kl. 21:41 |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Jeg forstår at man kunne mene at H3 var til Iphone og H6 ikke var, men det er nu engang BEOPLAY serien, og de satser på Apple tilbehør.
Men hvorfor afskrive H6 bare fordi du for en mic med i købet?
|
|
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jamen jeg søger jo vidt og bredt efter en ny Headphone, men går nok efter en, som er mere dedikeret til mit brug
![]() |
|
![]() |
|
Det har jeg forståelse for, jeg ved du søger noget andet end mp3 hovedtelefoner, men hvis det nu viser sig at være nogle ganske habile hovedtelefoner, så vil det da være en skam ikke at låne et sæt med hjem
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Jamen helt enig, men jeg havde ikke forståelsen af, at man kunne låne dem med hjem
![]() |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
John, inden du beslutter dig for noget, så skal du lytte på Shure SH-940, du kan vist høre den inden hos 4sound.dk Jeg er ret sikker på, at de har den lyd, som du søger.
|
|
![]() |
|
Mange tak for links Kenneth, men den står faktisk allerede på min lytteliste
![]() |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Hother, tag en lytter på AKG K550 reference, du får en fantastisk hovedtelefon til 1700kr, og med et tæt på b&o design er ENORMT glad for min, også top performer blandt lukkede høre telefoner.
og ENORMT åbent soundstage, dog kan nogle menneskerr kæmpe lidt for at få seal imellem ører og kop.. men det er ikke et stort problem.. Jeg personligt bryder mig slet ikke om SHURE har lige nu AKG K240 studio (fandeme good value) AKG K550 (bedste lukkede da Denons topmodel som lyder godt lukker SÅ meget lyd ud, så den fungere ikke i et arbejdsmiljø) Beyerdynamic DT990 pro 250ohm (okay høretelefon) Creative Auvana Live (Denon 1001 i forklædning en fostex 1000krs OEM headphone som creative sælger til 375 spiller LANGT over prisen).. K550 ser sådan her ud, hovedsageligt alu og "gummi" belagt plast du skal ikke lade dig chokere af at de 50mm drivere i K550 er lette at drive, det gør ikke produktet dårligere. troede egentligt et par roste åbne Beyerdynamic 250ohms ville performe bedre, pga de kræver mere effekt, men nej. Jeg får dog stadig en del ud af at bruge min Fiio DAC/Headphone amp uden om PC´ens lydkort. ![]() Redigeret af Rasmusdc - 08-Maj-2013 kl. 08:16 |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Lyder de ringere på grund af den indbyggede mikrofon, eller fordi man ved at der er en?
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Begge B&O modeller er tænkt "iPhone generation" og lyd på farten. Det kan vel ikke overraske? Dels er det hele formålet med "Play" Brandet at gøre B&O attraktiv over for en ny målgruppe og i et nyt prissegment - og dels er da intet umiddelbart audiofilt over hverken en in-ear eller lukket over-ear hovedtelefon.
Kunne ellers være sjovt at sidde med en strømforsyning og en CD-afspiller i bussen med sine B&O bøffer i bussen. Det ville da være retro på den der jeg-gør-hvad-der-passer-mig måde. I øvrigt er der utallige interessante alternativer fra diverse hovedtelefonsproducenter i samme - eller ofte lavere - prisniveau.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |