|
Har du hørt B&O Beoplay H6 ?? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Altså i min videre søgning på egnede emner udi hovedtelefoner må jeg jo erkende, at det stort set er umuligt at opdrive en hovedtelefon der ikke er beregnet til "On the move" brug, og det næsten uanset pris.
Det der jo bekymre mig, at at den type af hoveddimser er beregnet til komprimerede filer, og dermed er en kende ringere kvalitet lydmæssigt end det som jeg har behov for. Men hva pokker, jeg vil jo også gerne have min med i flyet, men altså også - og det er jo det primære, at få den opkoblet til mit hjemmeanlæg. Nå men vi får se
![]() |
|||
![]() |
|||
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
||
Lige lidt vidensdeling, hvis du skal have noget hifi lyd i
ørene på headfi.org hoved-fi-dk lovpriser mange panasonics 600 serie. De slår hovedtelefoner til langt over 1000kr. I testen nedenfor sammenlignes de til Sennheisers topmodel til ca 2000kr Panasonic RP-HTF600-S: http://www.head-fi.org/products/panasonic-rp-htf600-s-step-monitor/reviews/5665 http://www.head-fi.org/t/571005/the-panasonic-rp-htf600-s-headphones-more-fun-than-the-hd650 Kan købes her; http://www.shoppingfever.de/product_info.php?products_id=441765&campaign=idealo Bemærk mine er opgraderet med velour stof, frem for plastik – de kan købes her: http://www.thomann.de/dk/beyerdynamic_dt_250_ohrpolster.htm Men det kan du evt vente med at købe hvis du bliver træt af
plastik Har også superlux modeller men foretrækker både comfort og lyden der kommer fra panasonic |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Mange tak for input, og jeg kender dem faktisk godt, og til prisen er de faktisk uovertrufne
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Og så, efter at have hørt på et utal af hovedtelefoner har jeg gjort mit valg. Jeg beklager at jeg ikke har kunnet komme til at lytte til alle de gode forslag jeg har fået. Men rigtigt mange tak for gode input
![]() Omvendt så har jeg fundet stort set nøjagtigt den lyd jeg ønsker mig af et par stereo hovedtelefoner. En vidunderlig klar og alligevel "sprød" diskant, et mellemtone område som ikke blev dæmpet af bas og diskant (det har jeg ofte lagt mærke til ved mange produkter), og en bas som for mig fremstår naturlig og lidt bastant. Jeg har lyttet til dem hos en bekendt, og her via en Rotel forstærker og en Dali demo CD. Valget faldt på disse Denon: ![]() Redigeret af Hother - 10-Maj-2013 kl. 18:12 |
|||
![]() |
|||
||
Fandt da lige ud af, at de nu bestilte Denon AH-D600 opbevares i den lille elegante kasse. Der er stil over det hva
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
||
John, tillykke med købt. Godt at det lykkes finde noget som passede dig.
Jeg har også fået lyttet på en del hovedtelefoner her på det sidste. Og det er faktisk ret svært at finde noget som lige siger, wow der er den. |
|||
![]() |
|||
||
Mange tak Kenneth. Jamen da jeg havde lyttet til 2-3 udvalgte melodier, så var jeg faktisk slet ikke i tvivl om, at det skulle være dem. De sad lige i øret
![]() |
|||
![]() |
|||
Therock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 586 |
||
Yep, Dette er også en af mine fortrukne :), Har lige solgt et sæt Denon AH-A100 og tror også denne du har der bliver det næste køb, utrolig lækker kvalitet og en lyd der bare sidder lige i skabet.. Købte du fra ny af ?
|
|||
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Cambridge CRX 120 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|||
![]() |
|||
||
Ja, de er på vej hjem fra Amazon.UK, hvor du incl. fragt får dem for omkring 2200 kr.
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |