recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har du købt et produkt uden at have hørt det?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHar du købt et produkt uden at have hørt det?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Afstemningsspørgsmål: Har du købt et produkt uden at have hørt det?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
99 [87,61%]
14 [12,39%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2011 kl. 13:53
Indkøb i 2010 uden lyt-/kigning: Jamo D4 Sub, Jamo S606, Onkyo 508, iPhone4. 

Er super tilfreds med det hele, og læner mig op ad returretten. Jamo S606 virker dog lidt boomy, men en sok i hver basport har løst problemet.

PS. Carina'en fik en prøvetur,  inden checken blev skrevet Wink
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2011 kl. 14:02
Jeg lyttede heller ikke til iPad før jeg købte den.
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2011 kl. 15:14
Jeg plejer også i reglen at se/lytte til produktet, inden jeg endeligt beslutter mig for om jeg vil beholde det. For ofte er det bare ikke helt nok at se eller høre varen i selve butikken forinden; - det skal altså mig med hjem i stuen for at kunne vurderes ordentligt. Og hvis det af forskellige årsager ikke lever op til forventningerne, bruger jeg så bare returretten og leverer det tilbage.
 
Da jeg for et par år siden besluttede mig for at udskifte mine gamle gulvhøjttalere til stereoanlægget, til nogle bedre, måtte jeg ha' 4 forskellige gulvhøjttaler-sæt hjemme, inden jeg endelig blev helt tilfreds. Bus-køreturene tilbage til Fona, Hifi-klubben og Elgiganten - med kun én gulvhøjttaler ad gangen - er dog noget, som både jeg og mine trætte arme meget sent vil glemme. Wink
 
Én gang har jeg dog rent ud taget chancen, og købt et komplet Surrond Sound-anlæg hos Pixmania - uden at have hørt eller set det forinden. (læste om bare specifikationerne på internettet, og tænkte: Det ser da brugbart ud) Heldigvis viste produktet at leve fuldt ud op til forventningerne. Big smile
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
dysterland Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2011 kl. 15:36

Jeg har købt min nuværende DAC, Musical Fidelity V-DAC, uden at høre den først, men med returret - og den har jeg som sagt stadig.

Og så købte jeg mine tidlgere højttalere uden at høre dem først, fordi det var umuligt for mig at lytte før køb - det var XTZ 89 Front - der var godt nok returret fra Fyndbörsen, men man skulle selv betale fragten. Det var et sats, men jeg fortrød bestemt ikke. De kostede så også kun 2000.



Redigeret af dysterland - 02-Januar-2011 kl. 15:36
HTPC, V-DAC, Nakamichi CA-5E II, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980

Hififorfolket.dk
Til top
RasEmil Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2011 kl. 10:29
Hej Derre
Ville bare lige høre om du er fuldt ud tilfreds med din kobi af Stello Ai500 og Audiovector, for har det samme i tankerne.
Til top
Strand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-April-2009
Status: Offline
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2011 kl. 11:05
Jeg købte for ca 8 år siden en brugt Harman Kardon HK3470, uden at høre den først, da min da værne forstærker skulle til Rep, har den stadig som backup, og den spiller næsten dagligt på min datters værelse, den kommer nogle gange på besøg i stuen, og det overrasker vær gang hvor godt den gør det .Man kan få rimelig god lyd på et par gode højttaler, selv med en billig forstærker. Jeg har stemt ja.

Redigeret af Strand - 19-Januar-2011 kl. 11:10
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu