|
|
Besvar ![]() |
Side 123 47> |
Forfatter | |
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 08:37 |
Den har snadsynligvis sprunget et MUX over under scanningen, det må være 554 MHZ, jvf. #Kandersens nye TDC-frekensliste http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=29511& PN=1 Hvis det var en HTPC ville jeg gå scanningstabellen efter og prøve at scanne for kun det MUX. Kan et sådant stykke forbrugeelektronik klare noget tilsvarende??? |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Venomous ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 420 |
![]() |
1: Sony kdl-40x3500 2: TDC pakke - mellem. netværks nr: 04631 3: Digital støj (pixellering)/billedet hakker efter en times tid (nogen gange længere tid andre gange mindre) nogle kanaler værre end andre og nogle gange forsvinder discoveryhd signalet helt, indtil man har slukket på kontakten og tændt igen, kan ikke se tv syd, kun lorry. Redigeret af Venomous - 16-Oktober-2007 kl. 20:52 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Hej Cris. Godt initiativ. Lige et forslag:
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() |
1) KDL-46D3000 2) TDC pakke fuld - netværksid 00650 3) CAM - viaacess 4) finder alle kanaler på selector, men kan kun se de ukodet - dr1, dr2 og tv2, info m.m. (tilslutter jeg selector og bruger samme kort - ingen problemer, kan se alle i fuldpakke og min favoritpakke) |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
1) KDL-40X3500
2) TDC Pakke Fuld - Tog fuld scanning uden kabelnr. 3) CAM - Viaccess. det røde. 4) Jeg finder alle kanaler, kan se alle kanaler jeg har abbo på. Det problem jeg har, er at tuneren til tider taber kanalerne, og så først kan vise dem igen, når jeg har slukket TV'et på kontakten på TV'et |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Den her er nok et godt værktøj:
http://www.bravia.dk/ Redigeret af Mike S. - 22-Oktober-2007 kl. 17:15 |
|
![]() |
|
toerholm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Hej Jeg har købt KDL-40w3000 og jeg har haft problemer med at se alle andre akanaler end DR, DR2, TV2 og Discovery HD .. Det har på intet tidspunkt virket,.. Først forsøgte jeg med Viaccess det røde version 1.0 V 484 MEN 3. gang er lykkens gang .. dette kort virker. Historien er et eller andet med at bundkortet er anderledes på de nye Sony modeller med HD support altså W3000, X3500 etc.. I disse TV fungere de gamle Viaccess kort ikke. Bruger man disse gamle kort, finder TV'et alle kanalerne inclusive EPG, men der er sort skærm. Tager man kortet ud og ind skriver den "no right" kort på skærmen. Løsningen er som sagt dette kort, hvem der bare havde vist det for 14 dage siden ;-) Sony forhandleren fandt løsningen. |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
Kunne være rigtigt godt, hvis du oplyste om forhandleren.
Og hvad kortets fulde navn er ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Tag et billed af bagsiden
![]() |
|
![]() |
|
toerholm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Jep men informations mængden på bagsiden er lav, døm selv. Billedet er måske lidt uskarpt, men den eneste tekst der siger noget som helst om typen er bar koden EHFA70800528. Jeg fik kortet via SonyCenter Aalborg.
Redigeret af toerholm - 22-Oktober-2007 kl. 22:29 |
|
![]() |
|
DonRon ![]() -- ![]() Oprettet: 07-April-2007 Status: Offline Point: 351 |
![]() |
du skriver at.. Viaccess version 1.0 Viaccess version 1.1 ikke virker i de nye sony tv hvilken version er Viaccess kort nr. 3 ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tager ned i Sony Center Rødovre i dag for at få mig sådan et. De nævnte også et "andet cam" sidst jeg var der, så jeg checker lige om de har fået det, så skal jeg nok kører en "burn-in" test på det.
De problemer jeg har dog (har det gamle cam, og kan sagtes se alle kanaler), er at sony'en taber opsætningen, og først virker igen efter man slukker / tænder TV'et. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 47> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |