|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4243444546 47> |
Forfatter | ||
tmn4you ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
@birddog
Har samme problem. Startede for ca. 1½ md siden. Har virket uden problem mere en et år..Har en kollega der oplever det samme vi bor i Østjylland. Yousee mener ikke at de har lavet noget om i nettet, men det er lidt påfaldende at det starter på samme tid for 2 ens sony 40w3000, med forskellig firmware, og forskellig cam kort... @Ghostbuster kan ikke være rigtig at man skal købe nyt cam kort med jævne mellemrum for at ha' fornuftig tv signal... /kent |
||
![]() |
||
stigaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Jeg har også problemer med kortvarige udfald i billed/lyd med
fejlmeddelelsen "No right to access..." på mit 40w3000... Også her er det startet for ca. 1-2 måneder siden. Jeg har et Dilog Dual Cam 99020 fra Hifi-klubben. Michael |
||
![]() |
||
adixon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Jeg har haft den samme problem (sony 40x3500 med nyest firmware) .. også startet for ca. 1-2 måneder siden. Jeg fik byttet (uden beregning) ca modulen (også Dilog Dual Cam) hos HiFi Klubben til deres nuværende Strong (Blå - powered by Smit) modul og har ikke haft problemmer siden. Redigeret af adixon - 14-Juli-2009 kl. 09:30 |
||
![]() |
||
Smithy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Har Sony 40W5500 og Yousee programkort (sad i deres boks, men nu i TV'et) Købte et CA modul i Den Blå Avis, som ikke virkede (det var et gammelt Viaccess version 1.0). Købte et nyt CA modul hos AV Connection: KU-8004: Viaccess CA modul Skulle efter hjemmesiden være version 2.0 ? Men leverandøren Kjærulff skriver at det er version 1.3 Alt virker perfekt nu: TV-guide, HD kanaler er HD, programinfo virker. |
||
![]() |
||
maximreality ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
1. KDL32-V5500 - med nyeste firmware 1.570EA 2. Yousee netID 00200 - Nordsjælland 3. intet cam 4. Jeg finder 197 tjenester og ingen problemer med at se kanalerne. Problemet er at nogle kanaler mangler fra listen f.eks TV3 og Discovery channel EDIT: Problemet ser ud til at være løst ved at købe et Argon antenne kabel fra hifiklubben.... Redigeret af maximreality - 19-September-2009 kl. 14:58 |
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Befinder du dig i Københavnsområdet i Hove-senderens dækningsområde? |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
|
Er din frekvens 143 MHz under indstilinger???? |
||
![]() |
||
maximreality ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
yes...., jeg har prøvet både på auto og med start frekvens 143 MHZ jeg er lidt bange for dkscan har ret i at det er Hove senderens analoge DR signal som giver problemer..., det er de 7 digitale kanaler på 554 mhz jeg mangler på min liste. |
||
![]() |
||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
|
Hvad står symbolrate på???
|
||
![]() |
||
kim_ulf ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Hej
Havde selv samme problem bor i Hedehusene, problemet opstod fordi min antenne forstærker på loftet og en fordelingsdåse ikke var HFtæt, købte en ny forstærker (hos antennelageret i københavn) og satte nye stik på alle kabler, så var problemet løst. |
||
SONY 46X3000
SONY DAV-X10 SONY PS3 SquezzeBox Slim Device Xtreme 2,5 medie player |
||
![]() |
||
![]() |
|
symbolrate står til 6900000 hvilken betydning har det?? EDIT: Problemet ser ud til at være løst ved at købe et Argon antenne kabel fra hifiklubben.... Redigeret af maximreality - 19-September-2009 kl. 14:58 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er det det løst eller ikke.??? Havde osse et problem engang og der taste jeg 6875 ind som symbolrate og så fandt tv de kanalere jeg mangele. Læste det et andet sted her på forummet, kan bare ikke lige huske hvor |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4243444546 47> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |