recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har fået #Virus#, hjælp!!! 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHar fået #Virus#, hjælp!!! 

Besvar Besvar Side  <1 891011>
Forfatter
Besked
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2008 kl. 17:52

Ja kan kun give dem, der anbefalede Spywarefri.dk 100 % ret. Det skulle jeg nok bare have prøvet noget før. Nu kører den helt perfekt. At min computer ofte var mega langsom (specielt på nettet) har dog vist sig at skyldes PC Tools Spyware Doctor, der åbenbart bruger for mange af min computers sparsomme ressourcer. Selve programmet er vist ret godt.

Mine problemer startede i øvrigt med en heftig hyletone, som jeg troede var harddisken der stod af, hvorfor jeg straks slukkede for computeren. Det viste sig så at være noget andet, men alt virker som sagt til at være i skønneste orden (7-9-13 ) .   

Til top
merenuser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juni-2008
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2008 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af clausewitz clausewitz skrev:

Ja kan kun give dem, der anbefalede Spywarefri.dk 100 % ret. Det skulle jeg nok bare have prøvet noget før. Nu kører den helt perfekt. At min computer ofte var mega langsom (specielt på nettet) har dog vist sig at skyldes PC Tools Spyware Doctor, der åbenbart bruger for mange af min computers sparsomme ressourcer. Selve programmet er vist ret godt.

Mine problemer startede i øvrigt med en heftig hyletone, som jeg troede var harddisken der stod af, hvorfor jeg straks slukkede for computeren. Det viste sig så at være noget andet, men alt virker som sagt til at være i skønneste orden (7-9-13 ) .   

Har heldigvis kun haft brug for dem en gang. Men bedre service og professionalisme findes næppe i dk.

Husk at det hedder   http://www.spywarefri.dk/   Andre og mindre seriøse varianter findes derude.

Redigeret af merenuser - 30-August-2008 kl. 18:19
merenuser
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2008 kl. 22:23

det lyder til du har fixet din pc, Kampus

som lovet var jeg inde i den lokale pc butik og høre ad mht en disc, men de ville gerne vide det konkrete problem og det kunne jeg ikke rigtig forklare. Desuden skulle de jo have lidt penge og jeg skulle sende discen til dig.

Så¨hvis du nu selv har ordnet det, er det sq fedt

7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2008 kl. 23:31
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

det lyder til du har fixet din pc, Kampus

som lovet var jeg inde i den lokale pc butik og høre ad mht en disc, men de ville gerne vide det konkrete problem og det kunne jeg ikke rigtig forklare. Desuden skulle de jo have lidt penge og jeg skulle sende discen til dig.

Så¨hvis du nu selv har ordnet det, er det sq fedt

Altså det hjalp så meget at jeg kan arbejde på den. Men den er stærkt inficeret. Og når jeg engang er kommet "op af sengen" fra min forkølelse, så skal jeg have ringet efter professionel hjælp. Tør simpelthen ikke geninstallere netbank eller anvende kreditkort før den er i orden. Men tak skal du have for dit besvær 

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2008 kl. 17:28

Oprindeligt skrevet af Sert Sert skrev:

Spybot

Gendan windåse

Nod32 onlinescan

Norman onlinescan

Den der Spybot. Hvordan i alverden får man den til at fjerne de programmer den har fundet.

Til top
Sert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2007
Point: 293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2008 kl. 20:30
Når den er færdig med at scanne trykker du på "afhjælp valgte problemer"...virker det da ikke?

Redigeret af Sert - 21-September-2008 kl. 20:31
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2008 kl. 23:04
Den mulighed findes ikke. Tror bare det er en teaser, hvor man skal købe programmet før det virker
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2008 kl. 23:14

Og nu er komputeren sindsygt langsom. Tror efterhånden ikke på det er en god ide at lægge alle de programmer ind.

Under scanning er der dukket en hel masse skrammel op som adaware programmet har lagt ind som reklamer

Til top
jeje Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2008
Point: 568
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2008 kl. 23:34
Jeg har haft Ad-aware 2008 på min computer i et stykke tid og før det havde jeg 2007-versionen i lang tid, og jeg har aldrig fået reklamer. Har du downloadet fra producentens egne websider under lavasoft.com?

EDIT: Jeg ser nu, at lavasoft henviser til download.com, så det må være der, at jeg har hentet min.

Redigeret af jeje - 21-September-2008 kl. 23:37
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2008 kl. 23:50

Ja den er hentet fra download.com. Føromtalte spybot lagde næsten komputeren død. Den blev dræbende langsom, så den er smidt ud igen.

Man kan altså ikke bare gå ud fra at freeware programmer er til eget bedste. Tror ligefrem at de agerer virus selv

Til top
Sert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2008 kl. 19:36
Hvis du har hentet fra det link jeg smed, så har du den samme som jeg, og der er ingen problemer...
har godt nok aldrig hørt om spybot search & destroy skulle nedlægge en pc??

Til top
Sert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2008 kl. 19:38
Kan du evt. ikke smide et screendumps af det, for jeg syntes det lyder meget mystisk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 891011>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu