recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har i modtaget iPhone 12 pro Yousee releasedag?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Har i modtaget iPhone 12 pro Yousee releasedag?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Har i modtaget iPhone 12 pro Yousee releasedag?
    Sendt: 11-November-2020 kl. 21:21
Jeg har bestilt en iPhone 12 pro max fra Yousee i Fredags. Nu går jeg og tænker på, om den kommer på Fredag. Yousee siger ikke noget. Så jeg ville høre, om der er nogen af jer, som har haft forudbestilt en iPhone 12/12 Pro den dag de kunne bestilles, og om i modtog jeres mobil på releasedagen?

Redigeret af Flemming Larsen - 12-November-2020 kl. 11:30
Mvh
Flemming Larsen
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2020 kl. 22:12
der kommer altid en sending til dk på release dagen, men afhængig af produktionsantallet, verdenssituationen etc. så kan der være meget store afvigelser i HVOR mange der kommer til landet generelt. får man ikke i første bølge og de er stort set altid udsolgt fra starten af, da mange af dem er beregnet til at komme ud i butikker til display, skal man forvente et sted mellem 2-4 uger til næste levering.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2020 kl. 22:20
Det er irriterende, at de intet oplyser om noget. Jeg kom ret hurtigt gennem køen denne gang, så kan jo håbe. Telenor og Telia havde i lang tid dato på hvornår de kunne forventes. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 07:15
prøv da at ringe til dem. du har vel et ordrenummer?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

prøv da at ringe til dem. du har vel et ordrenummer?
Det er prøvet en del gange. De kan/vil ikke svare på det. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 11:44
så er det fordi der er en gigantisk backlog. - sendinger kommer hjem ca hver 2-3. uge, og hvis der er så stor en backlog at de ikke kan se du kommer med i næste runde, så lukker de nok ned for at undgå problemer.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 11:53
Problemet er ikke så stor, da jeg også har bestilt en fra Telenor. Så skal der desværre betales et ekstra abonnement i 6 måneder. Men jeg vil altså have den på releasedagen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 20:43
Tja.. der er jo altså noget for tiden, der hedder coronavirus og forårsager diverse problemer
Mon det ikke går alligevel, hvis det ikke bliver lige netop på dagen?
Har fravalgt den nye iPhone - har været glad for min iPhone 6 Plus - pga. prisen og har købt en Android til en fjerdedel af prisen

Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 07:36
ja og hvordan går det lige for dig jake51? vi kan i hvert fald se ud fra alle de spm du stiller at du ikke har styr på den telefon.

så kan man diskutere om den så rent faktisk er billigere. forestil dig hvis du skulle betale for den support du kræver herinde i forummet. - regnede du den del med, var det nok ikke helt så meget billigere.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 08:08
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

ja og hvordan går det lige for dig jake51? vi kan i hvert fald se ud fra alle de spm du stiller at du ikke har styr på den telefon.

så kan man diskutere om den så rent faktisk er billigere. forestil dig hvis du skulle betale for den support du kræver herinde i forummet. - regnede du den del med, var det nok ikke helt så meget billigere.

Thumbs UpLOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 08:09
Nå, men klokken 02.21 i nat fik jeg besked om, at den var på vej. Så alt er bare godt.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 09:03
claus_jac gamle kammesjuk, gu har jeg da ej styr på min Android efter at have haft iPhone i flere år
Man kan altid stole på at du øser ud af din negativitet
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu