|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
mick-j ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() |
JesperLund: For at tage det sidste først, så kontaktede jeg servage inden jeg købte domænet for at få verificeret selv samme spørgsmål - og det skulle der ikke være problemer i. Plus de tillader 5TB transfer/md, så man skal virkelig udnytte sin linje for at ramme loftet. rsync ville være det perfekte værktøj til formålet, men som du skriver kræver det at begge sider har det installeret. Og at betale (150GB*1,6$*5*0,7) = 840kr/md hos rsync.com er ikke en option ;) Men Duplicity lyder som om det kunne være svaret på min søgen - tusind tak for linket! Med venlig hilsen, Mick Johansen Redigeret af mick-j - 07-Marts-2008 kl. 19:43 |
|
Med venlig hilsen
Mick Johansen |
|
![]() |
|
mick-j ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() |
En lille update: Har fundet et backup program der lader til at kunne klare mosten. http://backup-premium.com/ kan kryptere, zippe, overføre via FTPS (SSL) og køre som Windows service. Simpelt og nemt. Er lige ved at testkøre demo-versionen, og det lader til at køre perfekt. Med den dollar-kurs vi har pt. koster programmet under 200,- så det er også til at betale. Koblet sammen med Servage til 39,-/md har man en billig og sikker online backup-løsning. Med venlig hilsen, Mick Johansen |
|
Med venlig hilsen
Mick Johansen |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Er source koden tilgængelig? Personligt ville jeg aldrig stole på et closed-source krypteringsprogram, medmindre der er foretaget et uafhængigt review af en organisation som jeg har tillid til. Der kan være alle mulige bagdøre til personer (fra statsmagten eller kriminelle), som vil snage i dine data. Har du prøvet at installere duplicity under Windows? Der står at det kræver et Posix framework, men det kan du få ved at installere Cygwin. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |