|
Har jeg fået korrekt svar? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10477 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg er ved at blive mere rolig. Jeg så i ånden, at jeg blev tvunget op i en 1000 Mb/s forbindelse for at få min TV pakke til at køre flydende. ![]() Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
Nu ved jeg så ikke om i coax kunder har fået et specielt tilbud fra Stofa på fiber, men ifølge deres side er mindste fiber forbindelse 200/200, så om Tv kræver en 30/30 er da vist lige fedt
|
|||
![]() |
|||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
||
De nævner 30/30 her: https://stofa.dk/bredbaand/fakta/fibernet
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
Det kan jeg godt se, men hvis man kigger her er mindste pakke 200/200
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10477 |
||
Ja, hvis man vil have en TV pakke med. Den har jeg jo allerede. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
||
de 3 pakker som vises er altså uden tv pakke ![]() |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
||
Her gik jeg og troede at yousee var dyre, men det er da samme pris Stofa har……
Klaus
|
|||
![]() |
|||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
||
Hej. Her er til sammenligning priserne hos Antenneforeningen af 1986 vest for København. De har knap 19.000 medlemmer. Hver bolig har to separate stik. Et til TV, hvor man kan få YouSee. Og et andet stik til internet, hvor man kan få Dansk Kabel TV, som ejes af TDC. Alle betaler et mindre beløb hvor måned til vedligeholdelse af installationerne. Og man skal selv købe en internet router. Men en 200/200 Mbit/s internet forbindelse koster kun 100 kr. pr måned: Hilsen Carsten. |
|||
![]() |
|||
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
||
En analog bølgelængde på en fiber - som i en fiberoptik?
Er du nu også helt sikker på det? Redigeret af ZackGem - 26-November-2021 kl. 08:28 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
||
Hvem spørger du? Det er svært at vide, når du ikke citerer noget……. Klaus
|
|||
![]() |
|||
||
Ja, men det er ikke den side du tidligere linkede til. Den er nemlig med internet via kabel-tv stikket. Jeg håber dog, at jeg efter overgang til fiber fortsat vil blive tilbudt den langsomme, "gratis" forbindelse der er forbeholdt kunder der har Stofa TV. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
|||
![]() |
|||
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
||
Sorry - Den var noget ude af kontekst kan jeg godt se. Bare glem det - Den er uden relevans. Roede rundt på et par åbne vinduer da jeg svarede :-) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |