|
Har jeg fået korrekt svar? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jow det er samme adresse, hvis du sammenligner adresse linjen i mit screenshot med den adresse jeg postede tidligere kan du se det er den samme
|
||||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Mærkeligt. Når jeg klikker på dit tidligere link får jeg et helt andet billede end ovenstående. Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det skyldes sikkert at du tidligere har været inde hos stofa og ved den lejlighed har indtastet din adresse, som så ligge i en småkage på din pc
|
||||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej, småkagerne har jeg allerede spist - det er jo snart jul. Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, teknikken bruges til at bære et RF-signal over fiber.
|
||||
Vagnen
Bruger Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Her vil udbyderen benytte udstyr som f.eks. dette: https://thorbroadcast.com/products/cable-tv-catv-rf-45-900mhz |
||||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |