Hej
Som lidt ny på dette områder har jeg jaget alt mulig info på div. forums.
Mit setup er : SYNLOGY D107+ (500Mhz/128MB) med TWONKY installeret. Den skal være "content" provider til diverse "frontends" Pt. har jeg en PSP til MP3 (det virker fra TWONKY som RSS feed) og en Wii i huset. Det er tanken at anskaffe noget Audio afspiler måske NOXON II (Squezzebox ville nok ha' været at foretrække med det kræver jo som jeg forstår det Slimserver)
Jeg er lidt træt af den manglende DVD support på Wii (kommer måske i ny gen. HW..hvem ved??) og derfor har jeg rodet lidt med ORB...kun audio) Tanken er at der ikke skal være noget PC involveret i løsningen kun NAS som samtidig er "server" (always on)
TVersity..ser ud at at "levere" varen...audio/video på Wii, PS3, PSP. Er det pga. on the fly VOB til FLV den kan det til Wii (FLASH only) Hvad skal der til for at man kan det samme på en NAS baseret TWONKY eller lign. NAS HW/SW løsning?? Kan man smide noget VOB konveret FLV på NAs og få Wii til at afspille dette? Ellers skal jeg vente på at Wii og PSP m.fl bliver UPnP / DLNA ready?
MVh
ERIK