|
HAR KØBT: Iphone 4/4S 16GB sort |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kwiss ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-December-2012 Sted: København Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej du.
Jeg har lige præcis en sort 16GB IPhone 4S til salg til 2800,- Kunne det have interesse? Kan afhentes i København / Brønshøj / hundige - eller hvad vi nu finder ud af. Mvh Kristoffer Kristensen |
|
![]() |
|
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
Hej Jeg har en Iphone 4 16gb sort med dette lækre cover http://www.techhive.com/product/587536/pixelskin-hd-case-for-iphone-4.html som jeg måske godt ville sælge. Den er 2 år gammel, men har altid været i cover og haft beskyttelsesfilm på bortset fra den første uge. Der er en enkelt rids bag på, men ellers ser den ud som ny.
Hvad siger du til 2200,- ? . Så er det inkl. fragt. ( Bor i det sydligste Jylland ;-) )
Allan
|
|
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg har netop fået fat på en 5'er, så min 16 GB 4'er er klar til salg. Den er ombyttet i sommers, så der er lidt mere end 1½ års reklamationsret tilbage på den. Den fremstår som ny og befinder sig i Glostrup.
Jeg vil godt matche Bentons pris på 2200 kr. hvis du selv afhenter. Så får du en model du rent faktisk har reklemationsret på i et godt stykke tid endnu. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Kwiss ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-December-2012 Sted: København Status: Offline Point: 3 |
Jeg skal lige gøre opmærksom på at de andre
iPhones du bliver tilbudt er 4'er, ikke 4S'er ;-) Kristoffer Kristensen |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Yes. Jeg må også trække mit tilbud tilbage. Den er netop blevet solgt. På 10 minutter...
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Esben T ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Jeg har en hvid 4s på 64 gb, lige blevet et halvt år. Har været i cover siden jeg fik den.
|
|
![]() |
|
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
Tak til alle der vil sælge. Jeg er blevet ramt af en ordentlig omgang influenza
![]() Jeg regner med, at min datter får besluttet sig her i weekenden om hvilken hun køber.
Hilsen Rønnest
|
|
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
|
|
![]() |
|
Hej Rønnest.
Du får også et titaniums bagover med, Det ser super sejt ud, til en værdi af 600,- købt i USA. Så altså, iPhone 4S sort 16GB titaniums bagover (værdi 600,-) Til kun 2800,- Mvh Kristoffer Kristensen |
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Hvor gammel er den? |
|
![]() |
|
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
Hej alle
Beklager ulejligheden tidligere.... Men NU er min datter klar på at købe en iPhone. Det skal være en sort 4´er på 16GB. Hilsen Rønnest
|
|
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
|
|
![]() |
|
Det gik stærkt - har købt.
Hilsen Rønnest
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |