|
Har købt, må slettes. K: Antimode, minidsp, UMIK-1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juli-2016 kl. 05:56 |
Søger en Dspeaker antimode 8033 eller minidsp og UMIK-1 rumkorrektion til subwoofer.
Skriv hvad du har, model, alder, stand, pris. Redigeret af jonit - 22-Juli-2016 kl. 18:57 |
|
Jonit... , Se mere her...
Min Bio |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fejl, slettes
Redigeret af Preps - 19-Juli-2016 kl. 07:09 |
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Har en umik-1 til 500kr vis det skulle have interesse.
Ligger i Roskilde. |
|
![]() |
|
jonit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
Ja det kunne da godt have min interesse, hvor gammel er den? Hvorfor sælger du?
|
|
Min Bio |
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Sælger den da jeg ikke får den brugt, den er ca.1år gammel, men jeg går ud fra jeg ikke har fået printet kvitt ud da den blev købt over nettet og kan ikke finde den. Købt Hos tapeconnection.dk
|
|
![]() |
|
Har nu købt minidsp 2*4 og en umik-1
|
|
Min Bio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |