|
Har købt nyt TV hos Power, men mangler mit TV |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2017 kl. 17:25 |
Hejsa.
Jeg har købt nyt Sony TV incl. kalibrering hos Power, Lyngby til Black Friday for 12 dage siden. TV'et er betalt i butikken, det er endnu ikke leveret og jeg har heller ikke fået nogen leveringsdato. Meldingen i butikken var, at det tager 2-3 hverdage at kalibrere, hvorefter TV ville blive sendt. Nu 12 dage efter har jeg ikke noget TV, og jeg har heller fået nogen leveringsdato eller forklaring på deres udfordringer. Jeg har været i kontakt med Power's kundeservice via Chat, SMS, mails og pr. tlf. (6 gange indtil nu). De undskylder, vil undersøge nærmere og give mig en tilbagemelding. Men de vender ikke tilbage. Jeg har dog i søndags modtaget en SMS om at de mener, at TV'et allerede er sendt, og i mandags fik jeg en mail, om at Lyngby butikken er blevet bedt om at kontakte mig. I min frustration har jeg i dag beskrevet mine oplevelser med Powers kundeservice (eller mangel på samme) på Trustpilot. https://dk.trustpilot.com/reviews/5a27f69567953007402e1a32 Jeg aner ikke mine levende råd. Egentligt har jeg lyst til at annullere ordren, men de skal da have den ros, at jeg fik TV'et billigt. 11.000 kr. for SONY KD65XE9005 incl. kalibrering og vægophæng. Hvad kan jeg gøre, for at de følger sagen til dørs eller må jeg bare væbne mig med tålmodighed? |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke acceptabelt.
Jeg har selv haft en handel hvor stort set alt gik galt. Ingen besvarelser på flere mails, beskeder der ikke blev modtaget, og endelig fejl ved den vare jeg fik leveret. Det var ikke samme butik; ej heller en vare af samme type, men jeg skrev også en dårlig anmeldelse af forløbet og det blev taget seriøst. |
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Men hvorfor hulen følger de det ikke til dørs. Jeg undres......
|
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Efter jeg skrev seneste indlæg, er jeg blevet ringet op af Power, som beklager forløbet og som i morgen vil sikre, at TV'et fragtes til min adresse.
Deres beklagelse virkede meget oprigtigt, og som plaster på såret, får jeg et gavekort. Jeg får en opringning i morgen, når de har sikret fragten. Sagen har umiddelbart taget en positiv drejning.
![]() |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja dårlig omtale på internettet det syntes de ikke er så sjovt..
Utroligt at det er blevet normalt at butikker først vågner op når folk skriver på nettet. Men godt for dig ![]() |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Interessant at få en tilbagemelding når du så har fået TV'et, og også om kalibreringen rent faktisk er foretaget.
|
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så det er spændende, om Power denne gang lever op til det lovede ![]() Nu aner jeg ikke, hvordan jeg kan tjekke om TV'et er kalibreret, men jeg gætter på, at der følger en kalibreringsrapport med og måske noget vejledning. Jeg giver en tilbagemelding, når TV'et er modtaget og opstillet
![]() |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis der er foretaget en rigtig kalibrering, så skulle der være papir på det, hvis der er en indstilling der er foretaget efter noget fabriks parameter er der næppe noget på det, for det er ikke en kallibrering, det kan man foretage lige så godt selv. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan lige tilføje nu, at Power endnu engang ikke levede op til det lovede.
Jeg blev lovet i går, at TV'et ville blive sendt med en fragtløsning i går, og at jeg ville modtage TV'et i dag. Jeg har for 5 min. siden modtaget en mail fra fragtmanden (RTCtransport), at de leverer på tirsdag d. 12.12. Hmmm, så er den da på vej, og jeg har et leveringstidspunkt ![]() Men om jeg begriber forløbet. Det virker til at Power er gennemsyret af lovprisninger, der ikke holder. 6 forskellige personer har været inde over sagen og ALLE har lovet noget, som de ikke har kunnet leve op til. Hvorfor gør de det. Det giver da kun hovedrysten og en opfattelse af, en organisation med et kæmpe problem. Hvis den første bare fulgte sagen til dørs, var problemet for længst løst og alle havde sparet en masse unødig krudt. Jeg er i øvrigt blevet lovet et gavekort på 2.000 kr. grundet forløbet, som kan indløses i alle Powerbutikker. Det synes jeg til gengæld er ganske flot, hvis jeg får det
![]() Redigeret af jjdk - 08-December-2017 kl. 16:37 |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4747 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Da jeg for et par måneder siden hentede vores nye TV i ELGiganten fik jeg at vide at de havde forudinstillet det. Og at det var uden beregning. Bare så jeg ikke skulle tro at det var en B-vare. De havde så brugt noget specielt tape hvor der stod noget på, da de lagde det i kassen igen. Mon ikke Power også har deres egen tape. Men ellers jeg syntes at kalibrering er et forfærdeligt udtryk at bruge for hvad de gør. Så kan jeg meget bedre lide forudindstillet. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Forudindstillet" opfatter jeg som nogle justeringer efter fx. en tabel. Så vi opfatter det forskelligt ![]() |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |