|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
steger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 01:57 |
Så har jeg bestilt min Onkyo 606 i tyskland. Men efter jeg kom igennem bestillingen - så blev der IKKE spurgt til betaling via visa - som jeg havde regnet med?? Bare denne besked (se nederst). Sender de den så bare og jeg betaler på posthuset?
De skrev: Sehr geehrte/r Herr Jonas XX , Vielen Dank für Ihre Bestellung! Ihr Auftrag ist bei uns eingegangen. Sie erhalten von uns in Kürze eine Bestellbestätigung per E-Mail an XXX@XX.dk, die alle wichtigen Auftragsdaten enthält. Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit Ihren neuen Produkten! Ihr tec24-7-Team Oversat : Very much geehrte/r Mr. Jonas XX, Thank you for your order! Their order was received with us. They receive an order confirmation by email on XXX@XXX.dk, which contains all important order dates from us shortly. We wish you much fun with your new products! Their tec24-7-Team
|
|
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Hvilken butik har du købt ved?? Og hvad skulle du slippe, har selv kigget på den forstærker der. Og har du modtaget en confirmation email?
|
|
![]() |
|
steger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Ja har modtaget en confirmation mail. Men underligt... Shit min første tyske oplevelse
![]() |
|
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
De har sendt en bekræftelse i form af en e-mail, i denne står hvad aftale der er indgået.
I den står der sikkert om de sender per efterkrav eller som jeg fornoder, de venter på en bankoverførsel for derefter at afsende varen. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja de afventer bankoverføsel.
Er det sikkert med bankoverførsel? Skal jeg bare gøre det? |
|
|
![]() |
|
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
Well med bankoverførsel er du ikke sikker på at få pengene retur hvis de aldrig afsender noget, så rent sikkerhedsmæssigt er det ikke den bedste måde at handle på. Så det er jo op til dig om du føler du har tillid til dem du skal handle hos eller finde et andet sted hvor de tager VISA. |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
|
Charlemagne ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
jeg købte for nylig en onkyo 606 hos netop tec24-7, og kan bekræfte at de venter på en bankoverførsel fra dig. min handel gik i øvrigt fuldstændigt smertefrit, og forstærkeren spiller som en drøm :-) hvis du har brug for mere hjælp så pm |
|
![]() |
|
Charlemagne ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
ouch - det var tecforyou.de som jeg handlede om, og det er et andet firma - kender desværre ikke tec24-7
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |