|
Har LG C4 bedre panel end Philips OLED759? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2025 kl. 21:46 |
Jeg købte Philips OLED759, fordi jeg ville have Ambilight
Efter et par dages eksperimenter slog jeg det fra Fladskærmen mangler den (efter min mening) bedste streamingapp Apple TV+ og får den aldrig, da man ikke kan downloade apps Derfor har jeg arrangeret en ombytning til LG C4, som sker fredag Men er LG C4 afgørende bedre end OLED759? Måske har C4 bedre panel eller billedbehandling?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19771 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Manglende app, det klarer du uanset hvad bedst med en ekstern Appletv box…..
Klaus
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6366 |
Bonusinfo: Apple TV 4K er tilsluttet til projektor via AVR
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
660S ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2025 Status: Offline Point: 40 |
Har din AVR ikke 2 HDMI-udgange? Hvis ikke, så køb en HDMI-splitter: Redigeret af 660S - 20 timer 11 minutter siden kl. 09:10 |
|
![]() |
|
En switch er en mulighed
Men er LG C4 bedre end Philips OLED759 baseret på specs (panel, billedbehandling osv.)?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
archfrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 124 |
På DisplaySpecifications.com står der bare, at Philips OLED759 har et LG panel.
Om det så er bedre eller dårlige, kan jeg ikke sige. Blot hvis du ikke lige vidste at det er et LG panel. Derudover kan jeg umiddelbart se, at LG C4 er et Evo TV, hvilket skulle betyde en 10-15 procent større lysstyrke, men der står ikke opgivet noget tilsvarende for Philips (så det er nok ikke Evo). Hvis du kan leve med at LG planlægger at hærge startskærmen med reklamer, så vil jeg umiddelbart tro, at LG C4 er en tand bedre end Philips OLED759. Hvis du bruger Apple TV 4K, så har det med reklamerne ingen praktisk betydning, da man så typisk aldrig bruger TVets brugerinterface til andet end lige at sætte skidtet op.
Men, selvom jeg har haft flere LG OLED TV, så er jeg på ingen måde en ekspert på området! Jeg håber at andre vil træde til og komme med langt bedre oplysninger og eventuelle rettelser. |
|
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |