recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har min bærbare bluetooth?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHar min bærbare bluetooth?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Emne: Har min bærbare bluetooth?
    Sendt: 28-September-2007 kl. 21:01

Hvordan kan man se om ens bærbare har bluetooth?

Jeg har en HP Compag nx7300, og jeg ved de fåes med bluetooth indbygget, men måske ikke alle varianter. Jeg mindes ikke noget om bluetooth da jeg købte maskinen.

Hvad skal der til for at få bluethooth på den, indbygget forståes? Kan det overhoved lade sig gøre, eller er det bare for dyrt?

mvh Christian
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 3730
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 21:03

Hvis ikke den har, så kan du købe en bluetooth dongle tingest. tror den koster mellem 100-200kr.

http://www.mytrendyphone.dk/shop/bluetooth-dongles-4350c1.ht ml

Redigeret af furious jt - 28-September-2007 kl. 21:04
Til top
FrannerDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Danmark
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 22:07
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Jeg har en HP Compag nx7300, og jeg ved de fåes med bluetooth indbygget, men måske ikke alle varianter. Jeg mindes ikke noget om bluetooth da jeg købte maskinen.

Hvad skal der til for at få bluethooth på den, indbygget forståes? Kan det overhoved lade sig gøre, eller er det bare for dyrt?

Nu har jeg ikke selv en computer med indbygget blåtand, men jeg vil tro, at du kan gå ind under Enhedshåndtering og se om din computer evt. kan håndtere blåtand.

Hvis du oplyser os din computers navn og model, kan vi måske med fælles hjælp finde ud af om den kan bluetoothe

Ellers som furious jt skriver kan man investere i en bluetooth-dongle til under et par hundrede kroner.

Redigeret af FrannerDK - 28-September-2007 kl. 22:07
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Hvis ikke den har, så kan du købe en bluetooth dongle tingest. tror den koster mellem 100-200kr.

http://www.mytrendyphone.dk/shop/bluetooth-dongles-4350c1.ht ml

Jeg ved godt jeg kan købe en USB-dims, men det var nu mere om PC'en kunne ændres...

De er da forresten rimelig billige ,dem du der har fundet...

mvh Christian
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af FrannerDK FrannerDK skrev:

Nu har jeg ikke selv en computer med indbygget blåtand, men jeg vil tro, at du kan gå ind under Enhedshåndtering og se om din computer evt. kan håndtere blåtand.

Hvis du oplyser os din computers navn og model, kan vi måske med fælles hjælp finde ud af om den kan bluetoothe

Ellers som furious jt skriver kan man investere i en bluetooth-dongle til under et par hundrede kroner.

Jeg kan ikke umiddelbart finde noget under enhedshåndtering, men det er jo som sagt en HP Compaq NX7300, og så er det en eller anden udstyrsvariant, hvordan finder man ud af det?
mvh Christian
Til top
FrannerDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Danmark
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 23:20

Sorry, jeg havde ikke lige set, at du allerede havde skrevet modellens navn i den første post

Hvis du har bluetooth, og driverne er korrekt installeret, skulle din enhedshåndtering gerne se sådan her ud:

Ellers kan du prøve om nedenstående kan hjælpe dig:

http://h20000.www2.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c001 86949/c00186949.pdf

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 00:32
Tja, min enhedshåndtering mangler jo Bluetooth -linien. Jeg har også prøvet at gå ind i software-setup menu, som i dit link,men det ændrer desværre ikke noget...
mvh Christian
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 00:15

Er der nogen der har et bud på dette?

mvh Christian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu