|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() Sendt: 28-September-2007 kl. 21:01 |
|
Hvordan kan man se om ens bærbare har bluetooth? Jeg har en HP Compag nx7300, og jeg ved de fåes med bluetooth indbygget, men måske ikke alle varianter. Jeg mindes ikke noget om bluetooth da jeg købte maskinen. Hvad skal der til for at få bluethooth på den, indbygget forståes? Kan det overhoved lade sig gøre, eller er det bare for dyrt? |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|
Hvis ikke den har, så kan du købe en bluetooth dongle tingest. tror den koster mellem 100-200kr. http://www.mytrendyphone.dk/shop/bluetooth-dongles-4350c1.ht ml Redigeret af furious jt - 28-September-2007 kl. 21:04 |
||
![]() |
||
FrannerDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
|
Nu har jeg ikke selv en computer med indbygget blåtand, men jeg vil tro, at du kan gå ind under Enhedshåndtering og se om din computer evt. kan håndtere blåtand. Hvis du oplyser os din computers navn og model, kan vi måske med fælles hjælp finde ud af om den kan bluetoothe Ellers som furious jt skriver kan man investere i en bluetooth-dongle til under et par hundrede kroner. Redigeret af FrannerDK - 28-September-2007 kl. 22:07 |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
De er da forresten rimelig billige ,dem du der har fundet... |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
FrannerDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
|
Sorry, jeg havde ikke lige set, at du allerede havde skrevet modellens navn i den første post Hvis du har bluetooth, og driverne er korrekt installeret, skulle din enhedshåndtering gerne se sådan her ud: Ellers kan du prøve om nedenstående kan hjælpe dig: http://h20000.www2.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c001 86949/c00186949.pdf |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tja, min enhedshåndtering mangler jo Bluetooth -linien. Jeg har også prøvet at gå ind i software-setup menu, som i dit link,men det ændrer desværre ikke noget...
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Er der nogen der har et bud på dette? |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |