|
Har recordere.dk det dårligt med kritik? |
Besvar |
Forfatter | |
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Emne: Har recordere.dk det dårligt med kritik? Sendt: 05-August-2011 kl. 15:44 |
Nyheden omkring Google og Nortel patenterne satte (i kommentarerne) gang i en debat om den redaktionelle linie på recordere.dk ... og nu er alle kommentarerne fjernet
Er det ikke i orden at debattere nyhedsformidlingen? PS. jeg betvivler ikke Lars' ret til at gøre som det passer ham, det er jo hans butik.
|
|
JesA
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
Sendt: 05-August-2011 kl. 15:59 |
- jeg forstår principielt godt dit spørgsmål/resonnering, Letten, men samtidig må jeg også sige at der kom rigtig meget "personfnidder" i netop den "Nyhedsorientering", hvor flere af de indrykkede kommentare var aldeles unødvendige. Og hvor jeg synes at det er fint at admin. lige "rydder lidt op" overfor de kommentarer som ikke reelt var tilknyttet netop denne "Nyhed", men mere omhandlede hvorfor denne Nyhed blev bragt.
mvh Redigeret af JesA - 05-August-2011 kl. 15:59 |
|
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Sendt: 05-August-2011 kl. 16:00 |
Hvis man ønsker at diskutere den slags, burde man måske oprette en tråd om det i stedet for at gøre det i en nyhedskommentar
|
|
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Sendt: 05-August-2011 kl. 16:04 |
Det har været diskuteret mange gange. Problemet er at kommentarerne ligger sammen med nyheden de vedrører - og mange læser nyheden først (og derefter kommentarerne). Så skal man nedlægge kommentarfunktionen og automatisk oprette et forum entry hvergang man opretter en nyhed. Tror nu ikke det ville ændre på sagen hvis diskusionen havde ligget i forum, mon ikke admin havde lukket den alligevel?
|
|
Letten
Sendt: 05-August-2011 kl. 16:07 |
Men så plejer man jo lige at lægge en besked med henstilling til at holde kammertonen. Når man sletter alle kommentarer kommer det jo til at virke som om man ikke vil have debatten overhovedet.
|
|
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Sendt: 05-August-2011 kl. 17:38 |
Sletter en admin/moderator normalt ikke kun de indlæg der er gået over stregen? Her er samtlige kommentarer fjernet og jeg synes faktisk ikke det var sååå slemme kommentarer. Folk undrede sig bare over at recordere.dk lod til at lade egne holdninger præge nyheden.
|
|
rawi
Super bruger Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
Sendt: 06-August-2011 kl. 07:57 |
Som minimum ville jeg da forvente en tilføjelse sidst i "nyheden", om at kommentarene er slettet pga. "indsæt-grund-her".
Men er enig i at der ikke er meget nyhed over det indlæg. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |