recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har recordere.dk det dårligt med kritik?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHar recordere.dk det dårligt med kritik?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Emne: Har recordere.dk det dårligt med kritik?
    Sendt: 05-August-2011 kl. 15:44
Nyheden omkring Google og Nortel patenterne satte (i kommentarerne) gang i en debat om den redaktionelle linie på recordere.dk ... og nu er alle kommentarerne fjernet Ermm

Er det ikke i orden at debattere nyhedsformidlingen?

PS. jeg betvivler ikke Lars' ret til at gøre som det passer ham, det er jo hans butik.
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2011 kl. 15:59
- jeg forstår principielt godt dit spørgsmål/resonnering, Letten, men samtidig må jeg også sige at der kom rigtig meget "personfnidder" i netop den "Nyhedsorientering", hvor flere af de indrykkede kommentare var aldeles unødvendige. Og hvor jeg synes at det er fint at admin. lige "rydder lidt op" overfor de kommentarer som ikke reelt var tilknyttet netop denne "Nyhed", men mere omhandlede hvorfor denne Nyhed blev bragt.

mvh

Redigeret af JesA - 05-August-2011 kl. 15:59
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2011 kl. 16:00
Hvis man ønsker at diskutere den slags, burde man måske oprette en tråd om det i stedet for at gøre det i en nyhedskommentar
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2011 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Hvis man ønsker at diskutere den slags, burde man måske oprette en tråd om det i stedet for at gøre det i en nyhedskommentar

Det har været diskuteret mange gange. Problemet er at kommentarerne ligger sammen med nyheden de vedrører - og mange læser nyheden først (og derefter kommentarerne).

Så skal man nedlægge kommentarfunktionen og automatisk oprette et forum entry hvergang man opretter en nyhed.

Tror nu ikke det ville ændre på sagen hvis diskusionen havde ligget i forum, mon ikke admin havde lukket den alligevel?
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2011 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

- jeg forstår principielt godt dit spørgsmål/resonnering, Letten, men samtidig må jeg også sige at der kom rigtig meget "personfnidder" i netop den "Nyhedsorientering", hvor flere af de indrykkede kommentare var aldeles unødvendige. Og hvor jeg synes at det er fint at admin. lige "rydder lidt op" overfor de kommentarer som ikke reelt var tilknyttet netop denne "Nyhed", men mere omhandlede hvorfor denne Nyhed blev bragt.

mvh

Men så plejer man jo lige at lægge en besked med henstilling til at holde kammertonen.
Når man sletter alle kommentarer kommer det jo til at virke som om man ikke vil have debatten overhovedet.
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2011 kl. 17:38
Sletter en admin/moderator normalt ikke kun de indlæg der er gået over stregen? Her er samtlige kommentarer fjernet og jeg synes faktisk ikke det var sååå slemme kommentarer. Folk undrede sig bare over at recordere.dk lod til at lade egne holdninger præge nyheden.
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Point: 282
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2011 kl. 07:57
Som minimum ville jeg da forvente en tilføjelse sidst i "nyheden", om at kommentarene er slettet pga. "indsæt-grund-her".
Men er enig i at der ikke er meget nyhed over det indlæg.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu