Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
|
Sendt: 15-Februar-2010 kl. 13:20 |
Kasper10 skrev:
Venter spændt på at du fortæller mig hvilken opsætning jeg skal ændre :)
Derudover kører sputniks nye afspiller silverligt ... silverligt og flash er vel to forskellige ting?
/ Kasper
|
Jeg har såmænd bare konstateret. Jeg har ikke nogen løsning. Jeg ser normalt aldrig TV over internettet, idet jeg har al det TV jeg kan ønske mig i min HTPC
Silverligth er Microsofts alternativ til Flash
Håber du får held med confuseds forslag
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
mollekas
Bruger
Oprettet: 22-November-2004
Point: 83
|
Sendt: 15-Februar-2010 kl. 15:04 |
[/QUOTE]
Jeg har såmænd bare konstateret. Jeg har ikke nogen løsning. Jeg ser normalt aldrig TV over internettet, idet jeg har al det TV jeg kan ønske mig i min HTPC
Silverligth er Microsofts alternativ til Flash
Håber du får held med confuseds forslag [/QUOTE] Så er det rigtigt forstået at du bruger WIN 7 til at optage og se optaget tv med uden problemer på et ionitx-d bundkort?
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 15-Februar-2010 kl. 16:45 |
Kasper10 skrev:
Så er det rigtigt forstået at du bruger WIN 7 til at optage og se optaget tv med uden problemer på et ionitx-d bundkort?
|
Det er helt korrekt
Den afspiller alt hvad man smider efter den. Har netop set Op på Blu Ray sammen med min søn. Ikke så meget som et enkelt hak. Optager og afpiller HD fra både sattelit (ca. 20 mbit) og DVB-T (ca 7 mbit). Har et mindre problem med lipsync på TV delen, men det tilskriver jeg codec/drivers/applikation. Det er der ikke på Blu Ray. Har ikke haft tid til at undersøge det endnu
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
mollekas
Bruger
|
Sendt: 21-Februar-2010 kl. 00:11 |
Lidt flere erfarringer igen ...
Efter noget tid begynder mit system at lukke ned ... tjekkede så CPU temperatur og den lå på ca. 105 celsious. Det er vist lige i overkanten :) ... så nu har jeg monteret blæseren og ladet være med at montere toppladen på kabinettet. I quiet mode ligger CPU temperatur nu på maks 55 celsius ved kørsel af Prime95.
Problemet er så nu at der ikke er plads til den medfølgende Zotac blæser i Lascala LC09 kabinettet. Ifølge videoen på Zotacs hjemmeside ... så har de lavet en "custom made fan" løsning til deres LC09 kabinet uden at være mere specifikke.
Nogen der ved hvordan det er gjort i praksis? Kan ikke rigtig finde noget om det på nettet.
/ Kasper
|
 |
gigabyte
Guld medlem
Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 543
|
Sendt: 21-Februar-2010 kl. 14:28 |
Prøv at bruge Flash 10.1 BETA2, i stedet for den alm version, 10.1 Beta2 understøtter HW accelration af Flash gennem grafikkortet (GF9400 i ION), jeg kan køre 720p i Youtube uden problemer, på et ION board.
Mvh Gigabyte
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
 |
mollekas
Bruger
|
Sendt: 22-Februar-2010 kl. 18:50 |
Angående den manglende plads til CPU blæseren ... så skrev jeg til Zotac for at høre hvordan de havde gjort i praksis. Jeg fik følgende svar:
For the ION ITX-F-E video, I use the stock fan, but
just moved it over a tad so it sits over the memory, but still screws into the
heatsink using a simple bracket that's shaped like "_|--" using two screws
to attach to the heatsink and two fan screws. The problem with the case is the
lack of any internal fan, so there was no airflow and the fan is just used to
circulate air throughout the case. However, do note that I was running an SSD,
which generates no heat. I also removed the fan filter from the top of the case
to provide a tad more airflow as well. The ideal solution would be to find a
slimmer fan, but I did not have a chance to find one.
/ Kasper
|
 |