|
Har Samsung-tv indbygget forældelse? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Du siger der ingen undskyldning er. Men lige så vel er der jo heller ingen grund til det. De kender jo resultatet, siger du. Ergo ved de også, at hvis det er noget lort, så får de ekstrem dårlig omtale. Mener du seriøst, at det skulle være bevidst valgt?
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Jeg mener slet ikke den vurdering er speciel reel, inde for rigtig mange produkter i den elektroniske verden. Hvad er formålet med at lave et TV der kan holde i 20 år, når udviklingen gør, at det nærmest vil være ikke- brugbart efter ganske få år. Man kan også lave en undersøgelse her. Hvor mange har skiftet deres TV ud, pga. defekt, (og det ikke kan svare sig at reparerer det), kontra hvor mange der har skiftet det ud pga. funktioner (inkl. størrelse). Jeg tror inde for de sidste 10 år, så er den største mængde i den sidste gruppe, selvfølgelig godt båret af MPEG2/4 problmatikken, som nærmest ramte alt og alle.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19813 |
||
Tjah, jeg har købt et tv indenfor de sidste 10 år (og to settop bokse). Mine forældre er også på et tv, men har fået en tdc home trio boks. Min søster og svoger er på to tv - det første et Samsung der døde på kondensatorerne - de har for øvrigt også home trio. Klaus |
|||
![]() |
|||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
||
Jeg har købt 2 TV på 10 år og dem har jeg stadig som erstatning for mit Sony trinitron købte jeg min første fladskærm det blev et pioneer lx5090h i 2008. I januar i år skiftede jeg det så ud med et brugt pioneer lx6090h og 50eren røg i soveværelset ;)
|
|||
![]() |
|||
||
Ja de to settop bokse er jo en form for erstatning, på en eller anden måde.
Personligt forventer jeg ikke meget mere end 4 år på et TV. Selvom det virker fint efter 4 år, så er det reelt set værdiløst, specielt set i forhold til udviklingen imellemtiden. Men det er klart, at hvis ens behov blot er at kunne se et billede, næsten uanset størrelse, så kan man sagtens leve med næsten hvad som helst, bare det som minimum har et nutidig interface som HDMI.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |