recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har virkelig brug for hjælp !! VIGTIGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Har virkelig brug for hjælp !! VIGTIGT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér superkdx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Har virkelig brug for hjælp !! VIGTIGT
    Sendt: 24-Januar-2012 kl. 16:49
Hej Alle

Håber virkelig I kan hjælpe ..

Jeg har lige formateret min mac og før dette lagde jeg alle mine vigtige filer, såsom skoleopgaver over på en ekstern HDD, hvor mac`en mad mig om, at lave hdd i et andet format, for at jeg kunne kopier alle ting over på den og det gjorde jeg så.

NU er min mac så færdig og jeg prøver at overføre alle mine ting fra ekstern HDD og over på min mac, men alle mine skoleopgaver er der ikke . De er lavet i Pages og i Textedit, men de vises ikke på min ekstern HDD. Har dertil også prøvet at sætte den til en windows-pc, men den kan slet ikke finde min HDD. ( Sikkert grundet den er mac-format nu ) ..

Hvad gør jeg ? Er der på nogen måde man kan få mac til, at vise "skjulte filer eller andet ? 

HJÆLP !! Jeg er virkelig nede over det Cry
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top

Besvar Besvar