|
Har virkelig brug for hjælp !! VIGTIGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Januar-2012 kl. 16:49 |
Hej Alle
Håber virkelig I kan hjælpe .. Jeg har lige formateret min mac og før dette lagde jeg alle mine vigtige filer, såsom skoleopgaver over på en ekstern HDD, hvor mac`en mad mig om, at lave hdd i et andet format, for at jeg kunne kopier alle ting over på den og det gjorde jeg så. NU er min mac så færdig og jeg prøver at overføre alle mine ting fra ekstern HDD og over på min mac, men alle mine skoleopgaver er der ikke . De er lavet i Pages og i Textedit, men de vises ikke på min ekstern HDD. Har dertil også prøvet at sætte den til en windows-pc, men den kan slet ikke finde min HDD. ( Sikkert grundet den er mac-format nu ) .. Hvad gør jeg ? Er der på nogen måde man kan få mac til, at vise "skjulte filer eller andet ? HJÆLP !! Jeg er virkelig nede over det
![]() |
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |