|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Korsgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 56 |
![]() Sendt: 16-November-2008 kl. 19:26 |
|
Halløjsa Er det store beslag fra Harald Nyborg noget der kan bruges http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8874&Grp= 410010&n=30100 Skal bruges til et 37" Philips VESA 300X300 på en dobbeltpladet gipsvæg Vil gerne have det hængende ca 4 cm fra væggen pga kabler. Hvor stor bliver afstanden med Haralds beslag mon? Vh Kasper |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Afstanden til væg er 10cm.
|
||
![]() |
||
Korsgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 56 |
![]() |
|
Ok tak skal du have. Det lyder som meget synes jeg. Tror lige jeg ringer til de gamle og siger de ikke skal tage det med hjem fra Harald alligevel så Tak for hjælpen! |
||
![]() |
||
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
|
Du skal da tjekke om der er savet nogen cm af din tommestok, for afstanden er 7 cm. |
||
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
||
![]() |
||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
|
7 eller 10 cm, det er stadig meget! ![]() |
||
![]() |
||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
|
Til sammenligning giver mit B-tech BT 8422 en monteringsafstand på blot 30mm.
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |