recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harbo Sub10 sikring?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harbo Sub10 sikring?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jakob J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Juli-2008
Sted: Svendborg, DK
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harbo Sub10 sikring?
    Sendt: 27-Maj-2013 kl. 16:43
Hej til alle jer alle. (Håber at det er det rigtige tråd)
Jeg har i mange år været den tilfredse ejer af et surround sæt fra HarboSound. Nu var jeg så i gang med at prøve Dali Zensor 5 og Zensor 7 som front til mit eksisterede sæt.
Da jeg ville sammenligne med de gamle satelitter manglede bassen og det viste sig at min sub. havde valgt at "gå kold."
Der er ingen lys i dioden og jeg kan se fra et tidligere indlæg at en bruger har haft samme oplevelse. Der er dog ingen kommentarer på hans og jeg håber at jeg kan få lidt hjælp nu. Er der en sikring som kan skiftes eller..?
Hilsne Jakob
Jakob J
Svendborg
Sæt:
Onkyo TX-SR606
HarboSat10+Sub10
PS3

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19855
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 16:59
Når sikringen springer, er der som regel en årsag til det. Sætter du en ny sikring i, vil den i 9 ud af 10 tilfælde bare springe igen. Men prøv det da, der er alt at vinde og intet at tabe

Harboe systemerne var billige systemer bygget i Kina og derfor skal du ikke gøre dig de store forhåbninger om at få subben i live igen. Der skal nok kyndige folk til, for at vurdere om det kan betale sig....

(det var så her det var rart om folk satte by ind i deres profil, så man kunne fortælle om man boede lige i nærheden og kunne kigge på udstyret)

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Jakob J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 18:38
Hej Klaus
Tak for din besked og stedangivelse er nu tilføjet.

Jeg prøver at skille den ad. En ny sikring, hvis den kan findes, skal da i hvertfald hvis muligt afprøves.
Jakob J
Svendborg
Sæt:
Onkyo TX-SR606
HarboSat10+Sub10
PS3

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 09:18
Du skal skam ikke skille noget ad, sikringen sidder bag en lille plastiklåge udvendigt under strømstikket. Min sikring er gået en gang på 5-6 år, det er nok en 2-3 år siden det skete. Hæng mig ikke op på det, men jeg mener at der sidder en reservesikring ved siden af den der skal skiftes.
Til top
Jakob J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 13:49
Tak Kasper. Du har ret både med at den er let at komme til(hvis man ved det) og at der sidder en ekstra sikring. Det var desværre lige lidt for sent, at jeg fik læst dit svar. Jeg var forbi en elektronik forhandler og der gik en ledning løs fra printpladen, da han mistede grebet på bagpladen. Og den er ikke lige at gå til med lodning. Så nu må jeg et smut forbi en reparatør.
Jakob J
Svendborg
Sæt:
Onkyo TX-SR606
HarboSat10+Sub10
PS3

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 08:24
Det var da ærgeligt, håber du får lavet denSmile
Til top
Jakob J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 21:30
560.- bobs måtte jeg slippe. Men nu fungere den igen. :)
Jakob J
Svendborg
Sæt:
Onkyo TX-SR606
HarboSat10+Sub10
PS3

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu