|
Harbo Sub10 sikring? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jakob J ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2008 Sted: Svendborg, DK Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Maj-2013 kl. 16:43 |
Hej til alle jer alle. (Håber at det er det rigtige tråd)
Jeg har i mange år været den tilfredse ejer af et surround sæt fra HarboSound. Nu var jeg så i gang med at prøve Dali Zensor 5 og Zensor 7 som front til mit eksisterede sæt. Da jeg ville sammenligne med de gamle satelitter manglede bassen og det viste sig at min sub. havde valgt at "gå kold." Der er ingen lys i dioden og jeg kan se fra et tidligere indlæg at en bruger har haft samme oplevelse. Der er dog ingen kommentarer på hans og jeg håber at jeg kan få lidt hjælp nu. Er der en sikring som kan skiftes eller..? Hilsne Jakob |
|
Jakob J
Svendborg Sæt: Onkyo TX-SR606 HarboSat10+Sub10 PS3 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19855 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når sikringen springer, er der som regel en årsag til det. Sætter du en ny sikring i, vil den i 9 ud af 10 tilfælde bare springe igen. Men prøv det da, der er alt at vinde og intet at tabe
Harboe systemerne var billige systemer bygget i Kina og derfor skal du ikke gøre dig de store forhåbninger om at få subben i live igen. Der skal nok kyndige folk til, for at vurdere om det kan betale sig.... (det var så her det var rart om folk satte by ind i deres profil, så man kunne fortælle om man boede lige i nærheden og kunne kigge på udstyret) Klaus |
|
![]() |
|
Jakob J ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2008 Sted: Svendborg, DK Status: Offline Point: 13 |
Hej Klaus
Tak for din besked og stedangivelse er nu tilføjet. Jeg prøver at skille den ad. En ny sikring, hvis den kan findes, skal da i hvertfald hvis muligt afprøves. |
|
Jakob J
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Du skal skam ikke skille noget ad, sikringen sidder bag en lille plastiklåge udvendigt under strømstikket. Min sikring er gået en gang på 5-6 år, det er nok en 2-3 år siden det skete. Hæng mig ikke op på det, men jeg mener at der sidder en reservesikring ved siden af den der skal skiftes.
|
|
![]() |
|
Tak Kasper. Du har ret både med at den er let at komme til(hvis man ved det) og at der sidder en ekstra sikring. Det var desværre lige lidt for sent, at jeg fik læst dit svar. Jeg var forbi en elektronik forhandler og der gik en ledning løs fra printpladen, da han mistede grebet på bagpladen. Og den er ikke lige at gå til med lodning. Så nu må jeg et smut forbi en reparatør.
|
|
Jakob J
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Det var da ærgeligt, håber du får lavet den
![]() |
|
![]() |
|
560.- bobs måtte jeg slippe. Men nu fungere den igen. :)
|
|
Jakob J
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |