|
Harbosub10 sort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ronse1978 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-April-2013 kl. 10:33 |
Jeg bruger denne for lidt, og vil derfor af med den.
Jeg er anden ejer af den, og vil sætte alder til ca 4 år. Tidligere ejer har givet den lidt ridser i lak, og det er tydeligst når sol står på, det er kun lak og ikke selve maling der er ridset. Bortset fra lidt kosmetisk, fejler den absolut intet. Den har gummifødder monteret, mener dette blev standard på de sidste udgaver af den, inden Harbosound blev lukket. 10" long trow enhed, og 170W forstærker, så vidt jeg husker. Befinder sig ved Billund området, billeder kan mailes. HBO 800,-
|
|
![]() |
|
Ronse1978 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Ny pris 600. Må da være nogen der kan bruge sådan en fin en.
|
|
![]() |
|
blaller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2004 Sted: Hedensted Status: Offline Point: 189 |
500,- så henter jeg den !
![]() |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
Jeg kunne nok godt være interesseret i den for 600 kr. og kan selv afhente! Jeg afventer lige et endegyldigt svar, men det bliver meget snart!
|
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
Jeg vil ikke under 600, så beholder jeg hellere. Så Lèr du giver bare besked hvis det er.
|
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
Hvis den ellers er fuldt fungerende, udover de små kosmetiske fejl, så vil jeg gerne købe den
![]() Kan jeg evt. hente den i dagtiden på torsdag? |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
blaller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2004 Sted: Hedensted Status: Offline Point: 189 |
200,- skal ikke skille os ad! så kan også godt give 700,- afhentet
![]() Redigeret af blaller - 08-Maj-2013 kl. 10:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |