|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
www.edbpriser.dk - 250gb koster ca. 500 320gb ca. 700 - de 120gb du nævner koster ca. fra 300kr. Set i forhold til pris pr. mb er det nok 250gb der bedst kan betale sig, men prisforskellene er jo ret beskedne, så det er lidt efter temperament. |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Jeg kigger dog efter Seagate Momentus 5400.2 som er den, der sidder i. Kan ikke se den på edbpriser. Skal jeg egentlig går op i om det er sata-150 eller 300 når det nu er PS3? Dog vil jeg ikke handle hos getmore. PS. har fundet den på edbpriser. Redigeret af amorbavian - 26-Juni-2008 kl. 20:02 |
|
BORING! |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Eller den. Kan ikke rigtig finde ud af med deres betegnelser 5400.2/5400.3/5400.4 Hvordan er det nu med det ms, er det jo højere eller mindre tal jo bedre? |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Jeg har en 250 GB Momentus 5400.4 i min PS3.
Det er vist på papiret den bedste af modellerne, omend der sikkert kun er mikroskopisk forskel mellem dem, når vi taler om den ikke just voldsomt intensive brug i en spillekonsol. Edit: Jeg købte i øvrigt min harddisk hos Proshop - der har jeg handlet en del siden slutningen af sidste år. Selv min PS3 er faktisk købt der. Redigeret af Miths - 26-Juni-2008 kl. 20:41 |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Lavere MS er bedst - som Miths siger er det næppe noget du ligger mærke til på en konsol. |
|
![]() |
|
Gauze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Proshop er absolut good to go! Jeg er begyndt at handle der, efter SHG.dk desværre er gået nogle nederen tider i møde :/ Og surt med din PS3, dude. Jeg håber den kommer op at køre igen. Demos osv. kan man altid hente, men savegames er sgu nederen at miste. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det er sgu nederen. Jeg vil gerne betale en ny HDD pris bare for mine save games! Jeg kan dog kun blame myself eftersom jeg fik en advarsel i går, men efter genstart var det muligt at spille. Da jeg var færdig havde jeg glemt alt om backup! Jeg var nået halvvejs igennem GTA4 og MGS4. Konen er bortrejst i weekenden og det var meningen, der skulle games med gutterne. Det skal da så også heldigvis fordi jeg får en 100GB HDD gratis i morgen fra mit gamle arbejde. I det mindste er det positivt. Ellers havde jeg da besluttet mig for Momentus 5400.4. Ved dog ikke hvad jeg skulle gøre med 250 GB (som var det eneste, der kunne betale sig at købe af .4 modellerne).
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Kan ikke rigtig læse mig til det - men havde du faktisk prøvet at have den ude af kabinettet? |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
![]() |
Jo jeg har haft den ude. Ikke noget hjælp der. Tænker på at det kunne have noget at gøre med at jeg ikke tog Quit Game i går men Turn of system direkte i spillet? Jeg slukker osse om bag ved men der plejer jeg at vente til den "køler af". Fuck hvor er det stadig nederen....
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Jeg bruger tit "Turn off system" i spillene - jeg går STÆRKT ud fra at Sony har gennemtænkt den situation, og at konsollen får parkeret læse/skrivehovedet osv. inden den smider strømmen! Du kender ikke nogen i din umiddelbare nærhed der har en PS3 de kunne prøve at sætte disken over i? |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
![]() |
Jo, men kan ikke nå det i dag. I morgen kan jeg selv formatere den på en PC. Det vil vel ikke hjælpe mig at sætte det i hans PS3 mht. save games. Når min ikke kan læse den kan hans nok heller ikke. Tvivler på at det er systemet, den er galt med. Og du har nok ret mht. Turn off the system. Jeg slukker som sagt om bag ved også dog ikke lige efter jeg har sat den i standby, så det er underligt hvis det er skyld i fejlen. Damn, jeg vil gerne vide om den bare døde af sig selv eller hvad.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Der er jo bevægelige dele i sådan en satan, så fejl kan ske... Et gammelt trick er, at prøve at smide disken i en fryser - og så prøve at sætte den til når den er rigtig kold... |
|
Lars B
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |