|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() Sendt: 07-Marts-2009 kl. 15:37 |
Hej
Jeg overvejer at købe en ny harddisk til min bærbar, da jeg ikke synes de 120 GB er nok. Jeg vil så tage den nye harddisk at sætte i min bærbar, og den jeg har i bærbaren nu, i min PS3. Så mit spørgsmål er så:
|
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Ingen der kan hjælpe mig her?
|
|
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Bare smid den i din PS3 - så sørger den selv for at formatere den.
|
|
![]() |
|
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Ligger selve PS3 OS'et ikke på disken eller hvad ?
Jeg overvejer nemlig at banke en 250 gb i min PS3, for de 40 gb jeg har nu er alt for lidt |
|
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
|
|
![]() |
|
Bitnissen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Jeg ved ikke hvor meget OS der ligger på disk, men når du smider en ny disk i PS3, vil den ihvertfald have adgang til ny firmware.
Denne downloader du fra http://dk.playstation.com/help-support/ps3/system-software/d ownload/ læg filen på en usb-nøgle \PS3\UPDATE Når du tænder PS3 med den nye disk kan den ikke finde firmware, isæt USB og tryk X så indlæser den, og herefter opdager den at der sidder en ny harddisk, som den nu tilbyder at formatere. Og herefter kan du indlæse den backup, som du forhåbenligt startede med at tage, ellers må du have den gamle disk i igen! |
|
![]() |
|
![]() |
Klare PS3'eren selv partitionerne også? Den harddisk jeg har i nu, har 2 partitioner.
|
|
|
![]() |
|
Bitnissen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Ja, PS3'eren kører helt sin egen diskstruktur. Så når den formatere disken, så snupper den selv det hele. Hvis du så vil lege med Linux på den , skal du selv lige ind i en af systemmenuerne og partionere den, ellers er det bare derud af. Som med alt andet er den 100 gange nemmere at have med at gøre end en PC! Det er jo derfor en nørd som mig elsker konsoler, de virker bare! /Tommy |
|
![]() |
|
![]() |
Hej
Tak for svarene begge to. Jeg har lige et sidste spørgsmål: SKAL harddisken være SATA II eller er alm. SATA fin nok til PS3'eren? Redigeret af Jimmbo - 08-Marts-2009 kl. 11:49 |
|
|
![]() |
|
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Nu er det bare et teoretisk spørgsmål... men hvis jeg nu tager en ghost af min 40 gb, og smider over på en 250 gb.... vil den så ikke bare kører videre ?...
Det er fordi jeg har købt Wipeout på nettet, og jeg har en helvedes masse der er downloadet.... ville være rart ikke at skulle betale forfra, og hente alt det forfra |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Næsten 100% på du har købt det til dit account, så du kan hente det lige så mange gange du vil, uden det vil koste dig en kr. mere. |
|
|
![]() |
|
![]() |
Oki det var smart.... så er det kun alt det immergeil man har købt, som man skal hente igen PS Life og hvad det ellers hedder ?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Du kan bare kopiere det over på en eksternharddisk. Så slipper du for at skulle hente det igen. |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |