|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Er der en backup funktion på PS3'eren ? (undskyld det dovne spørgsmål)
Og er der nogle krav til hvad disk der skal sidde i ? - Har ikke haft min PS3'er åben endnu, men antager der sidder en 3.5" disk i sådan en stor kasse. |
|
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Det er fulstæding forkert antaget ![]() Men ja der er en backup funktion. |
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Godt så gjorde du mig kun gladere..... har masser af 2.5". Så tror da fluks jeg kaster mig i gang med det projekt ! (SATAII med 16 mb cache kan kun være godt nok)
Og dapper man bare en ekstern fast til PS3, finder backup sjovet og giver den gas den vej ? |
|
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Din eksterne skal være formateret til FAT32. Følg evt. dette link. |
|
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
![]() |
Nu så jeg lige videoen... men jeg synes ikke man bliver klog på hvilke ting der bliver taget backup af.... er det ALT på boksen som ikke ligger standard, eller er det bare hvad der f.eks. ligger i ens media mapper ?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved det faktisk ikke. Men jeg tror det er alle dine indstillinger og opdateringer, sikkert også savegames. Alt andet du har hentet skal du kopiere over på den eksterne. |
|
|
![]() |
|
![]() |
Oki, jeg prøver, kan jo ikke gå mere galt end jeg kan sætte den gamle disk i igen.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Præcis. Skriv lige en status når du har prøvet at skifte harddisk. |
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror jeg giver den gas med billeder og beskrivelse... så kan det være andre også får blod på tanden, og selv vil gøre det.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja jeg har ikke kastet mig ud i det endnu, så det kan være jeg lige kigger dig over skulderen, og får bestilt en harddisk selv. |
|
|
![]() |
|
michaelw ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 262 |
![]() |
det er utroligt nemt
backup funktionen tager det hele, incl save games, købte spil billeder osv....
jeg smed en 320gb seagate 16mb i, det spiller max, har lavet en partition til linux og har da også instaleret linux, men bruger det aldrig:-)
men lækkert med mere plads i ps3 |
|
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.
drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller |
|
![]() |
|
![]() |
Den skriver i starten at den ikke tager ens Trophy med... der skal man sync'e med serveren først
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |