recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harddisk Konverterings Box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarddisk Konverterings Box

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Emne: Harddisk Konverterings Box
    Sendt: 06-Februar-2010 kl. 01:26
Hey Folkens!

Nu har jeg erfarret mig, at der sidder en masse kloge (håber jeg da) og erfarrende hoveder her inde, så derfor er det nu tid til at henvende mig til jer, der jeg er rendt ind i et lille dilemma med et spørgsmål jeg har.

Er det muligt, at få en form for konverterings boks, som man kan smide i 2.5" sata harddisk ind i, og så få lavet den om til en 3.5" sata harddisk? dvs. så den ligner en 3.5" hdd på ydersiden, at den ikke er større, og man f.eks. kan smide den i en NAS eller lig? :) i så fald nogen kender til sådanne produkt, tager jeg MEGET gerne imod links :D

På forhånd tak.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2010 kl. 11:48
jeg bruger sådan en adaptor.. http://www.shg.dk/2115194 godtnok ekstern.. men tilslutter via esata eller usb så hastigheden er fin... æder både 2,5 og 3,5 diske + du kan tilslutte 2 usb enheder til den og smide hukkomelseskort i den... et fund til prisen, og syntes den virker fint som supplement til NAS backup eller loade data ind/ud (større mængder.. uden en pc behøves at være tændt) 

Redigeret af rhsin - 06-Februar-2010 kl. 11:50
Mvh

René
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2010 kl. 17:10
ja dem har jeg godt set, men det var nu ikke lige sådan noget jeg var ude efter, det var nu nærmere et form for "cover" altså, lige som en hotswap box bare i 3.5" størrelse, som man ku smide sin 2.5" sata ned i, og så smide den boks ind i en NAS server :)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu