|
Harddisk og hue hub forbinder ikke ny router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2016 kl. 19:50 |
I et forsøg på at minimere udgifter på endnu en AirPort Extreme ville jeg prøve at bruge mine to medfølgende waoo smart wifi og det virker tildels tilfredsstillende.
Jeg har gjort det sådan at den ene sender er direkte smidt i min fiberboks mens den anden modtager signal og har et kabel tilsluttet en switch herefter. I den switch er bla tilsluttet et Apple tv, ps4, receiver. Disse modtager fint en kablet forbindelse (de er kablet til switchen). Men min hue hub og en seagate harddisk vil ikke få netforbindelse på den switch. De to gmfejlslagegende enheder har det tilfældes at de før var tilsluttet min AirPort Extreme, så jeg tænker det er noget ip på hub og seagate. For de andre enheder connection fint og har altid været kablet til den switch. Hvordan kan jeg får hul igennem til min seagate og hue hub? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hue hub er da kun til kabel .
Er diin Seagatdisk en NAS eller andet ? |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Min seagate skal også kables, den er en netværksharddisk.
Men det er når de er kablet til switchen at de ikke fungere. Jeg kan ikke betjene hue vis app, eller tilgå min harddisk via min Mac. |
|
![]() |
|
Jeg fandt en lille reset knappe på min hue og har fået den på via switchen, men min netværksharddisk nægter kategorisk at være synlig via min computer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |