recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harddisk optagelse på Panasonic vt20 eller lign.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarddisk optagelse på Panasonic vt20 eller lign.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kwh73 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-September-2011
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Emne: Harddisk optagelse på Panasonic vt20 eller lign.
    Sendt: 24-Oktober-2011 kl. 18:36

Jeg har et Panasonic tv 50vt20 og undrer mig over hvorfor der ikke ser ud til at være nogen forskel overhovedet når jeg vil bruge "intelligent frame creation" på udsendelser optaget på en harddisk tilsluttet direkte til tv'et... for muligheden for at skifte "ifc" "til" og "fra" er der jo i en optaget udsendelse... men gør ingen forskel på mit tv.

Ved direkte tv hvis man skifter mellem "ifc" til og fra går skærmen i sort i et split-sekund samtidig med det jo er tydeligt ved film og serier hvis man har det slået til (ser forfærdeligt ud) hvorimod alm udsendelser som nyhederne osv ser det fint nok ud og man undgår den kraftige banding som tv'et ellers har ved normalt 50hz tv.

Så jeg vil egentlig bare prøve at få svar på om i andre med tilsvarende tv heller ikke får nogen virkning af at slå "ifc" til når i ser optagede udsendelser så man kan undgå banding når man skal se noget man har optaget?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu