recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harddisk optager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harddisk optager

Besvar Besvar Side  123 10>
Forfatter
Besked
Casio Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Oktober-2012
Sted: fårup
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harddisk optager
    Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 16:02
Er der nogen som kan hjælpe mig???CryCryCryCryCry

jeg har brug for en harddisk optager. jeg har et Boxer kort som jeg sætter i mit tv.

jeg har hørt at det skal jeg flytte ned i min harddisk optager hvis jeg vil optage noget fra boxer kanaler.

er der nogen som kan hjælpe mig med at finde den rette harddisk optager til mig.

det må meget gerne være en samsung eller sony(hvis de laver nogle)

håber i kan hjælpe med nogle link SmileSmileSmile

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 16:20
Hej.
Velkommen til recordere. Sony laver ikke nogen, til det danske marked, og samsungs er ikke specielt gode. Den bedste man umiddelbart, er en Panasonic, som ikke er udkommet i Dk. Men skulle være den bedste. Jeg skal selv have den, på et tidspunkt. Du kan læse lidt om den her.

Redigeret af flemming larsen - 21-Oktober-2012 kl. 16:21
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Casio Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 21:59
Mange tak. Men er det ik rigtig at mit boxer kort ska side i harddisk optageren hvis jeg vil optage på feks kanal 4
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 10:22
Jeg lagde først mærke til det nu, at du havde Boxer. Der vil jeg tro, at du skal have denne her.
Den skulle være, til når man har egen antenne. Jeg er ved at finde ud af, om den kan bruge i DK. Men du har ret i, at dit kort skal sidde i maskinen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Casio Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 10:28
Det er pænt af dig og hjælpe. Synes den er dyr [:stenen
Jeg ska jo ha en som kan bruges
Kan du slet ik finde nogen Samsung som kan bruges ?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 10:38
Har også lige fundet ud af, at der ikke er en Panasonic, som duer til boxer i DK. Samsung, der har jeg kun set elle dem som brokker sig over, den ene fejl efter den anden, så har ikke rigtig sat mig ind i dem. Men, der er en masse tråde om samsung herinde. Her er et par af de seneste. Der er nok at læse.  Held og lykke med at finde en.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 10:42
Jo, der findes Samsung
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/DVD-Blu-ray/975992/Samsung-BDE8300N.html
den kan bruges, selvom nogle mener, den mangler funktionalitet.
Der er også http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/DVD-Blu-ray/HR925/LG-HR925N.html

og ja, for at kunne optage betalingskanalerne, så skal kortet sidde i din optager.
Du har også den mulighed, at købe den harddiskoptager, som Boxer sælger.
http://www.boxertv.dk/produkter/Modtagerudstyr/Sagemcom-RTI90-320HD/
Hvis grunden til, du spørger, om kortet skal sidde i optageren, er, at du gerne vil kunne optage et og se noget anden samtidig, så er det ikke noget problem med sådan en optager, da de har to tunere. Hvis det er fordi, du gerne vil se tv uden at bruge en boks, så kan du købe et ekstra kort, det koster et engangsbeløb på 300 kr.
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af Casio Casio skrev:

Det er pænt af dig og hjælpe. Synes den er dyr [:stenen
Jeg ska jo ha en som kan bruges
Kan du slet ik finde nogen Samsung som kan bruges ?

Mht. Samsung: Størstedelen af utilfredsheden med Samsung stammer fra personer, der ikke har eller har haft Samsung. Hvis du synes, det er sjovere at betale 3.000 end 6.000, så prøv med en Samsung et sted med lang returret. Komplett.dk reklamerer med 45 sages returret.
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-April-2012
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 12:46
zczc: Hvis man læser lidt i de forskellige tråde, får man klart det indtryk, at utilfredsheden med Samsung stammer fra personer, som har eller har haft deres apparater.
Derimod står det lysende klart, at de indlæg der omtaler Panasonics apparater som værende for dyre, er forfattet af personer, der reelt ikke har noget kendskab til apparaterne. 
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

zczc: Hvis man læser lidt i de forskellige tråde, får man klart det indtryk, at utilfredsheden med Samsung stammer fra personer, som har eller har haft deres apparater.
Derimod står det lysende klart, at de indlæg der omtaler Panasonics apparater som værende for dyre, er forfattet af personer, der reelt ikke har noget kendskab til apparaterne. 
Thumbs Up
Jeg forstår så ikke, at man siger, at de er for dyre. Jeg kan da huske mine første videomaskiner betamax og vhs og de første rene dvdoptagere og senere HHD optagere. De var dyre. Der er ikke en af de maskiner, som havde en start pris på under 10.000,-
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Casio Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 13:49
Det er da os vanvittigt. Jeg havde nok forstillet mig de kostede en 3000-4000 kr.

Men de 2 Samsung du har linket til der ham der.

Dem er der da ik kortlæser i ?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg forstår så ikke, at man siger, at de er for dyre. Jeg kan da huske mine første videomaskiner betamax og vhs og de første rene dvdoptagere og senere HHD optagere. De var dyre. Der er ikke en af de maskiner, som havde en start pris på under 10.000,-

Du skal så lige huske på, at al elektronik i dag kun koster en brøkdel af hvad det kostede for 25-30 år siden.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar Side  123 10>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu