|
Harddisk optager |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Forfatter | |||
Casio ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2012 Sted: fårup Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg ska prøve at forklare mig lidt bedre så. Jeg har et tv med et boxer kort. Jeg arbejder om aftenen så der er man ting jeg ik kan se i tv. Jeg ville gerne kunne optage det og se det når jeg kommer hjem.
Hedder det ik en harddisk optager det jeg ska bruge med kortlæser. Så jeg kan sætte mit boxer kort der i og så optage. |
|||
![]() |
|||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
||
Jo harddiskoptager med godkendt Boxer kortlæser
eller ikke godkendt harddiskoptager med CA-modul hvor kortet isættes
HD er et udtryk for billedopløsningen.
Så indlæggene er relevante nok, dyrt...ja 3K
Humax HD box med indbygget harddisk ( Boxer godkendt)
Eller Samsung og Sagem der kan det samme ( boxer godkendt)
link
Godkendt udstyr, som ikke altid fungerer godt
LG laver også en , men den er ikke godkendt
Måsker er der nye på vej
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
||
Hvilket tv har du? Der er jo mange af de nye, som man kan sætte en usb harddisc på, og så optage den vej igennem.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
||
Casio: Jeg tror du skal prøve dette link i stedet for: boxertv.dk
Når situationen er, at når du - efter eget udsagn - er en novice inden for området, så må det absolut anbefales, at du læner dig lidt op ad Boxer og finder frem til en godkendt optager. Ellers ender det bare med, at du får fat i en optager, der kun kan bruges til at optage de frie kanaler. |
|||
![]() |
|||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
||
Manden er ikke hjemme mens den optager...læser jeg
Den kan vel ikke optage uden app. er tændt, og kun optage
det program der kører...så ?
|
|||
![]() |
|||
Casio ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2012 Sted: fårup Status: Offline Point: 23 |
||
Jeg har et Sony 2 år gammel.
Har kigget på boxer. Men de har ingen Samsung de sælger |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
||
Jeg har et pana WT50, og det virker fint, med at optage når det er slukket. Jeg optager tit programmer, som kommer efetr min sengetid. Ja, du kan ikke se noget andet, mens du optager, men det er jo så ikke et problem for OP. Da det skal bruges, mens han ikke er hjemme.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Der er sony tv, som er to år gamle, som kan optage. Har du et modelnummer? Det er selvfølgelig kun, hvis du ikke skal se noget andet, imens der optages. Det virker fint på mit tv.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Har også VT 50
Du forudsætter at han har en skærm med USB...så har du helt ret, det kører fint.
Ellers skal boxen køre og måske også skærmen
|
|||
![]() |
|||
||
Det er derfor, at jeg spørger efter modellen. Så kan vi se om den kan optage.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Link
|
|||
![]() |
|||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
||
Nej, men den Samsung, jeg linkede til, og de større modeller af samme type er godkendt af Boxer. De har ikke kortlæser, men de har plads til et kort modul. Når du har et Boxer kort i dit tv, så har du også et kortmodul. Det sætter du i optageren sammen med kortet. Den optager fås mange andre steder end Wupti. LG modellen, jeg også linkede til, er godt nok ikke godkendt, men har ligesom Samsung plads til kortmodul. Panasonic's optagere er et dårligt valg for dig, de vil højst sandsynligt ikke virke til Boxer. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |