|
Harddisk optager |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nej, man skal ikke købe mere.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
E.Boje ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-December-2009 Status: Offline Point: 33 |
|
|
||
E.Boje
|
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|
Nye Boxer kunder der vil købe en Samsung 8900N Hd optager /afspiller,
og vil kunne optage kodede kanaler/ se kodede kanaler :
Indkøbsliste:
1 stk fladskærm med MPGE 4 og godkendt til Boxer T2 om med CA-slot
1 stk Samsung 8900N HD 3D optager/afspiller med CA-slot (DK Boxer godkendt)
2 stk Boxer CI+ T2 moduler
2 stk Boxer programkort
Med forbehold
God fornøjelse |
||
![]() |
||
Casio ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2012 Sted: fårup Status: Offline Point: 23 |
|
Hva sku der være i vejen for at man optage Zulu og samtidig se dr 1. Dr 1 har jo ik noget med kortet at gøre?
Jeg tror simpelthen bare i må vente til jeg har fået den optager så får vi afgjort om det kan lade sig gøre. Og lever produktet ik op til forventningerne ja så er der jo 14 dages retur ret. Så er det jo bare at aflevere den tilbage. ![]() |
||
![]() |
||
Casio ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2012 Sted: fårup Status: Offline Point: 23 |
|
C johansen :
Den forventes at være på lager igen til 7 NOv. Jeg ska lade dig vide om den kan de ting du spørger om Nu sidder i nok og tænker: Den finder hun aldrig ud af at optage fra ![]() Men ska få fundet ud af det med tiden :-) |
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|
Hvis forholder sig sådan, kan man kun optage og gemme kanalerne i 90 minutter.
Svar:
Har nu i 2 omgange optaget to udsendelser via CI+ og isat boxer kort.
I begge tilfælde kørte udsendelserne i 2½ timer, hvorefer jeg stoppe dem.
Afspilning:
Efter 1½ times afspilning var der ikke mere optaget, sort skærm.
Ud fra dette må jeg vel konstatere at optagelser via CI+ og boxerkort
kun kan lade sig gøre i 1½ time eller 90 min.
RET SÅ VIGTIG hvis man bruger CI+ modul i optager til Boxer.
Det betyder noget for dem der skal købe optagere
Lad høre jeres erfaringer |
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
|
||
miri
|
||
![]() |
||
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
|
E.Larsen: Jeg kender kun CI+ fra tysk satellit-tv. Det er udelukkende hd-kanaler som RTL HD, SAT1 HD, PRO7 HD, VOX HD osv. 14-15 stykker i alt, som kræver CI+ modul plus chip-kort selvfølgelig.
Jeg mener, at det i beskrivelsen af de (berygtede) restriktioner nævnes, at den periode, som optagelsen gemmes, kan være 90 minutter. Umiddelbart fik jeg i starten det indtryk, at perioden kunne ændres fx for de forskellige kanaler, men den er altid de samme 90 minutter for samtlige programmer på samtlige kanaler. Man må derfor stille spørgsmålet, om perioden på 90 minutter overhovedet kan ændres. I praksis virker optagelse nærmest som time-slip. Optager man fx et program, der varer 3 timer, skal man starte med at se (afspille) programmet, når det er halvt optaget, og så bare lade optagelsen fortsætte imens. Venter man med at se programmet til lige efter optagelsen er færdig, vil den første halvdel allerede være slettet. 90 minutter efter man stopper en optagelse, vil den altid være slettet igen. Desuden er enhver form for kopiering og redigering umulig. Det skal altså være umuligt, at optage fra disse hd-kanaler. Til gengæld findes der en ukodet sd-version af dem alle. Angående problemet med kombinationen CI+ og Boxer: Der er vel en mulighed for, at Boxer bruger en ændret software til CI+ modulet uden så hårde restriktioner som til satellit-tv, men ovenstående indlæg tyder klart på, at der stadig er restriktioner. |
||
![]() |
||
|
Har du CI+ modul i en box ?
Hvor lang tid kan du via denne optage en Boxer kanal ?
Min box er split ny og er en combi og har 3 tunere
hvis jeg optager på en sat-kanal kan den optage i timevis
Så snart jeg optager en boxerkanal kører de 90 min.
Hvorfor tror du det er boxen ?
|
||
![]() |
||
|
Så har jeg optaget 2 gange på min Samsung. Ingen problemer. Alt fungere trods jeg har boxerkort.
Så kan anbefale folk at købe den. Den fungere ganske godt. Både på TV2 og kanal 4 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |