|
Harddisk til ES8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AndersDGP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juli-2012 kl. 10:08 |
Hej!
Jeg kører nu med en Wd live boks til film og billeder osv. Da jeg har fået mig et Samsung ES8005 tv, så kan jeg jo koble en harddisk til og bruge den istedet for Wd Boks. Men hvilken harddisk skal man bruge? Mvh |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En med USB stik ;-) hvordan får din wd live nu her billeder og film tilført?
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
AndersDGP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
Usb stik ja det ved jeg. Men er der ikke noget med størrelsen osv.
Jeg overføre trådløst, eller smider et netværks kabel fra min router til wd |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Både 2,5" og 3,5" burde virke, den primære forskel er bare at en 3,5" harddisk også skal sættes til 230volt.
men kan du ikke også bare over netværk streame til dit tv? |
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Det er fordi jeg vil have muligheden for at optage også.
Men hvorfor vælge en 3,5 hvis den skal til 230 volt hvis det ikke er nødvendigt |
|
![]() |
|
flemmingkirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Din WD TV boks kan da meget mere end dit Samsung TV så behold da endelig den til at vise billeder, film og musik. Det klarer den meget bedre end dit tv. Har selv en WD TV. Bruger selv med en Western Digital Elements Portable 500GB HD på mit Samsung D8005 TV og det virker perfekt.
|
|
Flemming Kirk
|
|
![]() |
|
kasper-n ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
Jeg bruger en 16bg usb i øjeblikket. Den virker fint. Der står dog at den helst skal skrive med 32mb og læse med 20mb per sekund
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |